در کسب پیوند جدید برای مشتریان یا شرکت خود متمرکز شده اید؟ ساختمان سازی پیوند همیشه یک شعار است ، اما رند یک نکته متمرکز بر روابط عمومی دارد که پیدا کردن افراد و نشریاتی را که شما را تحت پوشش خود قرار می دهد آسانتر می کند. آن را در نسخه این هفته جمعه Whiteboard بررسی کنید!


برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!
رونویسی فیلم

هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته ما در مورد ساده ترین نکته ساخت لینک در کتاب صحبت می کنیم. این متمرکز بر روابط عمومی است ، به معنای مطبوعات و روابط عمومی متمرکز است ، و من درست در آن فرو می روند.

اگر می خواهید برای مشتری جدید ، وب سایت یا شرکت خود پیوندهای جدیدی بدست آورید ، از این فرآیند شروع کنید.
مرحله 1: برخی از ویژگی های منحصر به فرد سایت یا شغل خود را مشخص کنید

    نوع شرکتی که شما هستید. آیا شما یک شرکت نوپا یا مقیاسی هستید؟ آیا شما مرحله میانی هستید؟ آیا شما یک تجارت کوچک هستید؟ آیا شما یک تجارت خانوادگی هستید؟
    پیشینه بنیانگذاران شما چیست؟ آیا آنها از یک مکان خاص ، چیزی بی نظیر هستند؟ تقریباً مطمئناً جواب مثبت است. اما به چه روش هایی؟
    چه نوع تامین مالی دارید؟
    تمرکز مشتری ، هدف مشتری شما چیست؟
    هدف ، ارزش ها ، فرهنگ شما چیست؟
    جغرافیا بخش یا بازار.
    سایر ویژگی ها ، مانند دسترسی. شاید شما یک کار عالی برای خدمت به افراد مختلف داشته باشید. شاید شما یک تجارت بسیار پایدار ، یک تجارت عالی سبز باشید. شاید شما یک اخلاق بسیار بالا داشته باشید. یا امکانات شما کاملاً برجسته و فوق العاده ارزشمند در اینستاگرام هستند.

مرحله دوم: 5-10 نفر دیگر را پیدا کنید که این ویژگی را دارند

هرچه که باشد ، ترکیبی از این موارد است و می خواهید افراد دیگری را پیدا کنید که این ویژگی ها ، مشاغل دیگر ، برخی مشاغل دیگر را به اشتراک بگذارند که برخی از این ویژگی ها یا برخی از آنها را به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال ، من یک نوع تجارت ، استارتاپ و یک جغرافیا را شروع کرده ام - استارت آپ ها در سن دیگو. یا نوعی تأمین مالی ، تأمین مالی شده توسط فرشته ، اما نوعی تجارت است که به طور غیرمعمول با تأمین مالی فرشته ، یک تجارت فیزیکی و تجاری در محل خرده فروشی است. این نسبتاً غیرقابل توصیف است. سپاه ب ، نوعی منافع که در فضای مراقبت های بهداشتی قرار دارد. باز هم ، تا حدودی غیر عادی ، تا حدی بی نظیر. یک مشاغل متعلق به سیاه و سفید که دارای فناوری است. غم انگیز ، همچنین غیرمعمول.
مرحله 3: نشریات و افرادی را پیدا کنید که دیگران مانند شما را تحت پوشش / تقویت کرده اند

اکنون مرحله 3 ، می خواهم نشریات و افرادی را پیدا کنم که افراد دیگری مانند شما را تحت پوشش یا تقویت کرده اند ، ترکیبی از افراد دیگر مانند شما. بنابراین ما با اولین مثال من در اینجا شروع خواهیم کرد - استارت آپ ها در سن دیگو. اگر من یک استارتاپ در سن دیگو باشم ، چندین استارتاپ دیگر را در سن دیگو وصل خواهم کرد.

بنابراین من یک جستجوی "راه اندازی در سن دیگو" را در گوگل انجام دادم. من دو Cloudbeds و Hire A Helper را پیدا کردم ، دو استارتاپی که در سن دیگو هستند و با جستجوی ترکیب این دو مورد ، فرصتی برای پوششهای مختلف پیدا می کنم. Cloudbeds and Hire A Helper من را به سمت ProgrammableWeb هدایت می کند که دارای صفحه ای است که هر دو آنها را لیست می کند زیرا هر دو دارای API هستند. هفته استارتاپ سن دیگو هر دو را لیست می کند زیرا هر دو پانل و یا بلندگو در آنجا بودند. Snip2Code دارای دایرکتوری یادگیری ماشینی است زیرا هر دوی آنها کاربردهای جالبی برای یادگیری ماشینی داشتند که اعمال می کردند. Tampa Bay Times به دلیل یک قطعه محتوای داده ، هر دو آنها را پوشش داد. اینها فرصتهای پیوند ، مطبوعات ، فرصتهای پوشش روابط عمومی شما هستند.

می توانید بارها و بارها این کار را با ترکیباتی مثل این تکرار کنید. بهترین قسمت این است که شما فقط از جستجوی مغز و گوگل خود استفاده می کنید. فوق العاده ، فوق العاده ساده. البته شما می توانید این کار را انجام دهید و می توانید از این طریق استفاده کنید ، می توانید وب سایتهای Cloudbeds و Hire A Helper را به Moz's Link Explorer وصل کنید و می توانید دسته ای از فرصتهای لینک دیگر را بدست آورید. شما می توانید آن دو را به هم وصل کنید و می توانید به وب سایت خود وصل کنید و سپس می توانید از طریق عملکرد Link Intersect "سایتهایی را نشان دهید که به این دو لینک دارند ، اما نه برای من".

فرصتهای لینک جدید پیدا کنید!

بنابراین راه هایی برای پیشبرد این امر با ابزارها وجود دارد ، اما این بعضی از ساده ترین ، بهترین راهکارها برای گرفتن پوشش ، آشنا کردن مردم با شما و دوست داشتن شماست و شروع به شنیدن نام تجاری خود می کنید و از آن لینک ها استفاده می کنید. Google به رتبه وب سایت شما نیاز دارد.

همه درسته ، همه امیدوارم از این موضوع لذت برده باشید منتظر برخی از نکات و راهنمایی های خود در مورد نکات آسان در رابطه با ایجاد ارتباط با روابط عمومی باشید. هفته آینده مجدداً شما را برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.

بهتر از اصول اولیه: متناسب با رویکرد SEO شما (متناسب با مثالهای واقعی)

یک ربع چهارم دلایل استفاده از ابزار تقاطع لینک Moz

آسانترین نکته مربوط به ساخت و ساز لینک PR در کتاب - جمعه وایت برد

، ,یک ,توانید ,پیدا ,دیگو ,تجارت ,می توانید ,سن دیگو ,در سن ,شما یک ,از این

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آتش نشانان سرو فیلم ، رسانه فیلم و سریال دانلود فیلم و انیمه وب وان اس ام اس سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه بافتنیا فروشگاه بازار فایل دانلود فایل Law & English Languge