بیست و دو سال پیش ، بنیانگذاران گوگل PageRank را اختراع کردند و وب را برای همیشه تغییر دادند. مواردی که پیج رنک را به طور چشمگیری با الگوریتم های رتبه بندی موجود متفاوت کرده است:

    پیوندها در وب به عنوان آرا شمارش می شوند . در ابتدا ، همه آرا برابر است.
    صفحاتی که رأی بیشتری کسب می کنند مهم تر می شوند (و رتبه بالاتری دارند.)
    صفحات مهم تر آرای مهم تری را کسب کردند.

اما Google در اینجا متوقف نشده است: آنها با ارائه متن لنگر ، مدل سازی موضوع ، تجزیه و تحلیل محتوا ، سیگنال های اعتماد ، تعامل کاربر و موارد دیگر ، به نتایج بهتر و بهتر دست یافتند.

پیوندها دیگر مساوی نیستند . نه با یک شوت از راه دور.

رند فیشکین نسخه اصلی این پست را در سال 2010 منتشر کرد - و با صداقت ، دنیای ما را لرزاند. بخش هایی از نسخه اصلی وی در اینجا به شدت وام گرفته شده است و رند با رحمت در مورد این بروزرسانی م کرده است.

در این پست شما را با 20 اصل ارزیابی لینک پیوند می دهیم که توسط سئو مشاهده و آزمایش شده اند. در برخی موارد ، آنها توسط Google تأیید شده اند ، در حالی که برخی دیگر ثبت اختراع شده اند. لطفاً توجه داشته باشید که این قوانین سخت و سریع نیستند ، بلکه اصولی هستند که با یکدیگر تعامل دارند . پیوند لینکهای تازه اغلب می توانند از پیوندهای قدرتمند پیشی بگیرند ، پیوندهای اسپم می توانند اثر لینکهای تازه و غیره را خنثی کنند.

ما به شدت شما را تشویق می کنیم خودتان را آزمایش کنید. به نقل از رند ، "هیچ چیز برای یادگیری سئو بهتر از بیرون رفتن و آزمایش در طبیعت نیست."
1. پیوندها از صفحات محبوب رای های قدرتمند تر را بازی می کنند

بیایید با یک اصل اساسی شروع کنیم. این مفهوم اساس پایه ثبت اختراع PageRank گوگل را تشکیل داد و به سرعت کمک می کند تا آن را به محبوب ترین موتور جستجوی جهان تبدیل کند.

PageRank می تواند بسیار سریع پیچیده شود - اما برای تبیین بیشتر - هر چه بیشتر آراء (پیوندها) یک صفحه به آن اشاره داشته باشد ، صفحه PageRank (و سایر سیگنال های مبتنی بر پیوند ممکن) بیشتر جمع می شود. هرچه تعداد آرا بیشتر جمع شود ، بیشتر از طریق پیوندهای برون مرزی می تواند به صفحات دیگر منتقل شود.

از نظر اصولی ، صفحات پرطرفدار صفحاتی هستند که خود آراء زیادی را جمع کرده اند. به ثمر رساندن پیوند از یک صفحه محبوب به طور معمول می تواند از به دست آوردن پیوند از صفحه ای با تعداد آراء کمتر پیوند ، قوی تر باشد.
Links From Popular Pages Cast More Powerful Votes
2. پیوندهای "داخل" محتوای اصلی منحصر به فرد مقدار بیشتری را نسبت به لینکهای Boilerplate منتقل می کند

ثبت اختراعات معقول Google Surfer ، Segmentation Page و Boilerplate ، همه نشان می دهند که اگر در ناحیه متن اصلی و منحصر به فرد صفحه ، در مقابل ستون های فرعی ، سربرگ و پاورقی قرار بگیرند ، محتوا و پیوندها را با ارزش تر ارزیابی می کنید.

مطمئناً منطقی است ، زیرا پیوندهای دیگ بخار واقعا سرمقاله ای نیستند ، اما به طور معمول توسط سیستم مدیریت محتوا درج می شوند (حتی اگر انسان تصمیم بگیرد آنها را در آنجا قرار دهد.) رهنمودهای کیفیت Rater گوگل ارزیابی کنندگان را ترغیب می کند تا روی "محتوای اصلی" یک صفحه تمرکز کنند.
Links Inside Unique Main Content Pass More Value than Boilerplate Links

به طور مشابه ، آزمایش های SEO دریافته اند که پیوندهای پنهان شده در زبانه ها یا آکاردئون های قابل ارتقا (توسط CSS یا JavaScript) ممکن است وزن کمتری نسبت به لینک های کاملاً قابل مشاهده داشته باشند ، گرچه گوگل می گوید که این پیوندها را کاملاً شاخص و وزن می کند.
3. پیوندهای بالاتر در محتوای اصلی آرا قدرتمند تر بازی کنید

اگر بین 2 پیوند انتخابی داشتید ، کدام یک را انتخاب می کنید؟

    یکی از آنها به صورت برجسته در اولین پاراگراف یک صفحه قرار می گیرد ، یا
    یکی در زیر چندین پاراگراف پایین قرار گرفت

البته ، شما لینکهایی را انتخاب می کنید که بازدیدکنندگان احتمالاً روی آن کلیک می کنند ، و گوگل می خواهد همین کار را انجام دهد. ثبت اختراع معقول و منطقی گوگل روش هایی را برای افزایش وزن بیشتر به لینک هایی که معتقدند مردم در واقع کلیک خواهند کرد ، از جمله پیوندهایی که در موقعیت های برجسته تر در صفحه قرار دارند ، توصیف می کند.
Links Higher Up in the Main Content Cast More Powerful Votes

مت کاتس ، رئیس سابق تیم Webspam گوگل ، زمانی مشهور SEO ها را تشویق می کرد که به اولین لینک موجود در صفحه توجه کنند و پیوندهای مهم را دفن نکنند. ( منبع )
4- پیوندهایی با متن مربوط به لنگر ممکن است ارزش بیشتری را منتقل کنند

همچنین در حق ثبت اختراع Surfer معقول گوگل گنجانده شده است مفهوم ایجاد وزن بیشتر به پیوندها با متن لنگر مربوطه. این تنها یکی از چندین حق ثبت اختراع گوگل است که متن لنگر نقش مهمی را ایفا می کند.

آزمایش های متعدد در طول سال ها به طور مکرر تأیید کننده قدرت متن لنگر مربوطه برای افزایش رتبه صفحه بهتر از متن لنگر عمومی یا غیر مرتبط است.

توجه داشته باشید که همان حق ثبت اختراعات Google که پیشنهاد افزایش ارزش لنگرهای بسیار مرتبط را دارند ، همچنین در مورد کاهش ارزش یا حتی نادیده گرفتن لنگرهای موضوعی یا بی ربط به طور کلی بحث می کنند.

نه این که شما باید صفحات خود را با تعداد زیادی از لنگرهای دقیق بازی اسپم کنید. داده ها به طور معمول نشان می دهد که صفحات رتبه بالا معمولاً دارای ترکیبی سالم و طبیعی از لنگرهای مربوطه هستند که به آنها اشاره دارد.
Links With Relevant Anchor Text May Pass More Value

به همین ترتیب ، پیوندها می توانند متن واژگان + عبارات را در اطراف / در نزدیکی لینک داشته باشند. گرچه شواهد سخت اندک است ، اما در حق ثبت اختراعات گوگل ذکر شده است ، و این منطقی است که پیوندی که توسط محتوای موضوعی مرتبط باشد ، بیشتر از نظر متنی مرتبط باشد.
5. پیوندهای مربوط به دامنههای منحصر به فرد بیش از پیوندهای سایتهای پیوند قبلی

تجربه نشان می دهد که داشتن 50 پیوند از 50 دامنه مختلف به مراتب بهتر از 500 پیوند بیشتر از سایتی است که قبلاً به شما پیوند می دهد.

این امر منطقی است ، زیرا الگوریتم های Google برای اندازه گیری محبوبیت در کل وب و نه صرفاً محبوبیت یک سایت واحد طراحی شده اند.

در واقع ، این ایده توسط تقریباً هر مطالعه همبستگی عامل رتبه بندی سئو که تاکنون انجام شده است ، پشتیبانی می شود. تعداد دامنه های منحصر به فرد اصلی لینک دهنده تقریباً همیشه پیش بینی بهتری از رتبه بندی گوگل نسبت به تعداد خام کل سایت ها می باشد.
Links from Unique Domains Matter More than Links from Previously Linking Sites

رند خاطرنشان می کند که این اصل همیشه در جهان صحیح نیست. "هنگامی که گزینه بین 2 یا 3 لینک از NYTimes در مقابل randomsitexyz وجود داشته باشد ، تقریباً همیشه با یک لینک NYT می توانید از رده بندی و بازاریابی سودمندتر استفاده کنید."
6. پیوندهای خارجی از لینکهای داخلی تأثیر بیشتری دارند

اگر مفهوم را از شماره 3 بالا بسط دهیم ، پس این نتیجه می گیرد که پیوندها از سایتهای خارجی باید بیشتر از پیوندهای داخلی سایت شما باشند. همان مطالعات همبستگی تقریباً همیشه نشان می دهد که سایت های دارای رتبه بالا با لینک های خارجی بیشتری نسبت به سایت های رتبه بندی پایین همراه هستند.

به نظر می رسد موتورهای جستجو از این مفهوم پیروی می کنند که آنچه دیگران درباره شما می گویند از آنچه شما درباره خود می گویند مهمتر است.
External Links are More Influential than Internal Links

این بدان معنا نیست که پیوندهای داخلی حساب نمی شوند. در عوض ، پیوندهای داخلی و معماری خوب سایت می توانند در رتبه بندی های گوگل بسیار تأثیرگذار باشند. گفته می شود ، ساختن پیوندهای خارجی اغلب سریعترین راه برای کسب رتبه های بالاتر و ترافیک بیشتر است.
7. پیوندها از سایتهای نزدیک به یک مجموعه بذر قابل اعتماد ممکن است ارزش بیشتری را منتقل کنند

ایده TrustRank سالهاست که وجود دارد. بیل اسلاوسکی اینجا را پوشش می دهد .

اخیراً ، گوگل ثبت اختراع PageRank اصلی خود را با بخشی که شامل مفهوم "اعتماد" با استفاده از سایت های بذر است ، به روز کرد. هرچه یک سایت به یک سایت بذر قابل اعتماد نزدیکتر شود ، از رونق بیشتری برخوردار می شود.

از نظر تئوری ، این بدان معنی است که اگر شبکه های خصوصی وبلاگ خصوصی (PBNs) کلاه سیاه داشته باشند اگر فاصله پیوند زیادی با سایتهای با اعتماد به نفس بیشتر داشته باشند ، کمتر موثر خواهند بود.
Links from Sites Closer to a Trusted Seed Set May Pass More Value

فراتر از پیوندها ، روشهای دیگری که گوگل می تواند اعتماد را ارزیابی کند ، از طریق شهرت آنلاین است - از طریق بررسی های آنلاین یا تحلیل احساسات ، و استفاده از اطلاعات دقیق (حقایق). این نگرانی ویژه با صفحات YMYL (پول شما یا زندگی شما) وجود دارد که " بر خوشبختی ، سلامتی ، ثبات مالی یا امنیت کاربران در آینده تأثیر می گذارد ."

این بدان معناست که پیوندهایی از سایتهایی که گوگل گمراه کننده و / یا خطرناک می داند ممکن است کمتر از پیوندهایی از سایتهایی که اطلاعات معتبری بیشتری ارائه می دهند ، ارزش داشته باشند.
8. پیوندها از صفحات موضوعی که مرتبط هستند ممکن است رای های قدرتمند تری داشته باشند

شما یک مزرعه لبنیات اداره می کنید. همه چیز با هم برابر هستند ، آیا ترجیح می دهید پیوندی از:

    انجمن ملی لبنیات
    انجمن مکانیک خودرو

امیدوارم شما "a" را انتخاب کنید ، زیرا می دانید که این موضوع بیشتر مرتبط است. گرچه چندین مکانیسم ، Google ممکن است به همان شیوه به سمت پیوندهای موضوعی مرتبط ، از جمله صفحه حساس موضوعی ، نمایه سازی مبتنی بر عبارت و ارتباط متقابل محلی عمل کند.

این مفاهیم همچنین به تخفیف پیوندهای اسپم از صفحات غیر مرتبط کمک می کنند.
Links From Topically Relevant Pages Cast More Powerful Votes

در حالی که من تصویر بالا را درج کرده ام ، مفاهیم پیرامون استفاده Google از اهمیت موضعی بسیار پیچیده است. برای آغازگر سیگنال های مربوط به SEO ، توصیه می کنم مطالعه کنید:

    SEO SEO موضوعی: 7 مفهوم ارتباط لینک و رتبه بندی های گوگل
    بیش از کلمات کلیدی: 7 مفهوم جستجوگرها پیشرفته در صفحه

9. پیوندها از صفحات تازه می توانند ارزش بیشتری از پیوندهای صفحات قدیمی بگذرانند

طراوت شمارش می کند.

Google از چندین روش برای ارزیابی محتوا بر اساس تازگی استفاده می کند . یکی از راه های تعیین ارتباط یک صفحه ، نگاهی به تازه بودن پیوندهای اشاره شده به آن است.

مفهوم اصلی این است که صفحات دارای پیوند از صفحات تازه تر - صفحات جدیدتر و آنهایی که مرتباً به روز می شوند - احتمالاً از صفحاتی که پیوندهایی از صفحات عمدتا قدیمی دارند یا صفحاتی که مدتی به روز نشده اند ، بیشتر مرتبط هستند.

برای مطالعه خوب در مورد این موضوع ، جاستین بریگز این مفهوم را FreshRank توصیف و نامگذاری کرده است.

یک صفحه با پیوندهای پشتیبان از صفحات تازه تر ممکن است ارتباط فوری را نشان دهد ، در مقایسه با صفحه ای که طی 10 سال گذشته دارای پیوندهای قدیمی است.   در این موارد ، سرعت رشد لینک و تازه بودن صفحات پیوند دهنده می تواند تأثیر بسزایی در رتبه بندی ها داشته باشد.
Links From Fresh Pages Can Pass More Value Than Links From Stale Pages

ذکر این نکته حائز اهمیت است که "قدیمی" همان چیزی نیست که بی ارزش باشد. یک صفحه قدیمی وجود دارد که:

    اغلب با محتوای منسوخ به روز نمی شود
    با گذشت زمان تعداد پیوندهای جدید کمتری کسب می کنید
    نمایشگاه های در حال کاهش جذب کاربر

اگر یک صفحه این شرایط را برآورده نکرد ، بدون توجه به سن واقعی آن ، می تواند تازه در نظر گرفته شود. همانطور که رند خاطرنشان می کند ، "پیوندهای پوسته قدیمی همچنین می توانند واقعاً با ارزش باشند ، به خصوص اگر این صفحه به روز باشد."
10. میزان رشد لینک می تواند نشاط و طراوت را نشان دهد

اگر Google پیوندهای جدیدی را به یک صفحه مشاهده کند ، این می تواند نشانگر ارتباط باشد.

با همین اندازه ، کاهش در نرخ کلی رشد پیوند نشان می دهد که این صفحه بی رنگ شده است و احتمالاً در نتایج جستجو کمرنگ می شود.

همه این مفاهیم طراوت ، و موارد دیگر ، تحت بازیابی اطلاعات Google بر اساس حق ثبت اختراع داده های تاریخی پوشیده شده اند .
The Rate of Link Growth Can Signal Freshness

اگر یک صفحه وب شاهد افزایش نرخ رشد پیوند خود باشد ، این می تواند نشانگر ارتباطی با موتورهای جستجو باشد. به عنوان مثال ، اگر افراد به دلیل اینکه قصد ازدواج دارید ، به وب سایت شخصی شما پیوند برقرار کنند ، ممکن است سایت شما مرتبط تر و تازه تر تلقی شود (تا آنجا که این رویداد فعلی پیش می رود.)
11. Google Devalues ​​هرمه ها و پیوندهای کم کیفیت

در حالی که تریلیون پیوند در وب وجود دارد ، حقیقت این است که گوگل احتمالاً تعداد زیادی از آنها را نادیده گرفته است.

هدف Google تمرکز روی پیوندهای تحریریه است ، به عنوان مثال پیوندهای منحصر به فردی که شما آنها را کنترل نمی کنید ، آزادانه توسط دیگران قرار دهید . از زمان Penguin 4.0 ، گوگل تأکید کرده است که الگوریتم های آنها پیوندهایی را که احساس نمی کنند این استانداردها را رعایت می کنند ، صرفاً نادیده می گیرند. این شامل پیوندهایی است که توسط سئو منفی و طرح پیوندها ایجاد می شود.
Google Devalues Spam and Low-Quality Links

به گفته این ، اگر Google واقعاً همه پیوندهای کم کیفیت را نادیده بگیرد ، بحث زیادی وجود دارد ، زیرا شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پیوندهای با کیفیت پایین - خصوصاً آنهایی که Google را عامل دستکاری می دانند - در واقع ممکن است به شما آسیب برساند.
12. لینک Echos: تأثیر یک پیوند حتی پس از ناپدید شدن ممکن است ادامه یابد

Link Echos (به نام پیوند ارواح) پدیده ای را توصیف می کند که در آن اغلب به نظر می رسد که تأثیر رتبه بندی یک پیوند ، حتی پس از گذشت لینک ، همچنان ادامه دارد.

رند آزمایش های مختلفی در این باره انجام داده است و تأثیر تکرار پیوندها بطور باورنکردنی پایدار است ، حتی ماه ها پس از از بین رفتن لینک ها از وب ، و گوگل چندین بار این صفحات را دوباره بازیابی و ایندکس کرده است.

گمانه زنی ها درباره چرایی این اتفاق عبارتند از: Google وقتی به صفحات دیگری در رتبه بندی صعود می کند (به عنوان مثال درگیر شدن کاربر) ، به دنبال یافتن به سایر عوامل رتبه بندی ، گوگل استمرار یا تخریب را برای پیوند به ارزش اختصاص داده است که کاملاً به وجود آن در صفحه و یا عوامل وابسته نیست. ما کاملاً نمی توانیم تشخیص دهیم.
Link Echos: The Influence Of A Link May Persist Even After It Disappears

علت اصلی هرچه باشد ، ارزش پیوند می تواند یک کیفیت اثرگذار و اثرگذار باشد که به طور جداگانه از ریشه های HTML وجود دارد.

به عنوان یک نقطه مقابل ، نیل پاتل اخیراً آزمایشی را تجربه کرد که رتبه بندی ها پس از آن که سایت های کم قدرت تعداد زیادی از پیوندها را یکباره از دست دادند ، سقوط کردند ، بنابراین غلبه بر این پدیده در شرایط مناسب امکان پذیر است.
13. سایتهای مرتبط با محتوای معتبر ممکن است تعداد بیشتری از مواردی که ندارند را حساب کنند

در حالی که گوگل ادعا می کند پیوند با سایتهای با کیفیت یک عامل صریح رتبه بندی نیست ، آنها همچنین در گذشته اظهاراتی را بیان کرده اند که می تواند بر عملکرد جستجوی شما تأثیر بگذارد.

    "به همان روشی که Google هنگام اتصال به سایتهای اسپم یا محلات بد ، به سایتهای کمتری اعتماد می کند ، بخش هایی از سیستم ما پیوندها را به سایتهای خوب ترغیب می کنند." - Matt Cutts

Sites Linking Out to Authoritative Content May Count More Than Those That Do Not

علاوه بر این ، چندین آزمایش سئو و شواهد حکایتی در طول سالها نشان می دهد که پیوند دادن به سایتهای معتبر مربوطه می تواند به یک تأثیر مثبت خالص در رتبه بندی و دید منجر شود.
14. صفحاتی که به هرمه پیوند دارند ، می توانند سایر پیوندهای میزبان آنها را بی ارزش کنند

اگر نقل قول فوق را بخوانیم و به طور خاص روی قسمت اول متمرکز شویم ، می فهمیم که گوگل هنگام پیوند به هرمه به سایتهای کمتری اعتماد می کند.

این مفهوم می تواند بیشتر گسترش یابد ، زیرا شواهد کافی در مورد سایت های تخریب کننده گوگل وجود دارد که گمان می رود میزبان پیوندهای پولی یا بخشی از یک شبکه وبلاگ خصوصی هستند.
Pages That Link To Spam May Devalue The Other Links They Host

توصیه های اصلی: در صورت مفید و مفید ، به سایت های معتبر (و جلوگیری از پیوند دادن به سایت های بد) پیوند دهید ، زیرا این به نفع مخاطبان شما خواهد بود.
15. پیوندهای نامحدود دنبال نمی شوند ، اما ممکن است در برخی موارد ارزش داشته باشند

گوگل پیوند nofollow را به طور خاص اختراع کرده است زیرا بسیاری از وب مسترها برای جلوگیری از پیوندهای ناخواسته و ناخواسته در سایتهای خود مشکل دارند - به خصوص آنهایی که توسط اسپم کامنت و UGC ایجاد شده اند.

یک عقیده رایج این است که پیوندهای nofollow به هیچ وجه حساب نمی شوند ، اما زبان خود گوگل اتاق را برای مشاجره ترک می کند. آنها به طور کامل از آنها پیروی نمی کنند ، اما "بطور کلی" و فقط "اساساً" پیوندها را از نمودار وب خود رها می کنند.
Nofollowed Links Aren't Followed, But May Have Value In Some Cases

گفته می شود ، آزمایش های متعدد SEO و داده های همبستگی همه نشان می دهد که پیوندهای nofollow می توانند مقداری ارزش داشته باشند ، و مسئولان وب عاقلانه باشند که ارزش خود را به حداکثر برسانند .
16. بسیاری از پیوندهای JavavaScript از ارزش عبور می دهند ، اما فقط در صورت ارائه آنها از Google

در قدیم سئو ، این امر معمول بود که "مخفی کردن" لینک ها با استفاده از JavaScript ، بدانید که Google نمی تواند آنها را خزنده کند.

امروز ، گوگل در خزیدن و ارائه JavaScript بسیار بهتر شده است ، به طوری که امروز اکثر پیوندهای JavaScript به حساب می آیند.
ManyJavaScript Links Pass Value, But Only If Google Renders Them

گفته می شود ، Google هنوز هم نمی تواند هر پیوند جاوا اسکریپت را خزنده یا فهرست کند. برای یک ، آنها برای ارائه JavaScript به وقت و تلاش اضافی نیاز دارند و هر سایت کد سازگاری را ارائه نمی دهد . علاوه بر این ، Google فقط پیوندهای کاملی را با یک تگ لنگر و ویژگی rel="nofollow" href در نظر می گیرد.
17. اگر یک صفحه به یک URL بیشتر از یک بار پیوند دارد ، اولین پیوند اولویت دارد

. یا به طور خاص ، فقط متن لنگر اول حساب می شود.

اگر Google صفحه ای را با دو یا چند پیوند به همان URL نشان دهد ، آنها توضیح داده اند که اگر PageRank به طور عادی از طریق هر دو جریان یابد ، آنها فقط از اولین متن لنگر برای اهداف رتبه بندی استفاده می کنند.

این سناریو اغلب وقتی بازیابی می شود که ناوبری sitewide شما به یک صفحه مهم پیوند می زند ، و شما نیز در مقاله زیر به آن پیوند می دهید.
If A Page Links To The Same URL More Than Once, The First Link Has Priority

از طریق آزمایش ، افراد روشهای هوشمندانه ای برای دور زدن قانون اولویت اول پیوند کشف کرده اند ، اما مطالعات جدیدتر برای چندین سال منتشر نشده است.
. Robots.txt و Meta Robots می توانند تأثیر بگذارند چگونه و چگونه لینکها دیده می شوند

به نظر می رسد واضح است ، اما برای اینکه گوگل بتواند پیوندی در الگوریتم رتبه بندی خود داشته باشد ، باید بتواند آن را خزیده و دنبال کند. با کمال تعجب ، تعدادی از راهنمای سایت و صفحه در سطح وجود دارد که می توانند به روش گوگل دریافت کنند. این شامل:

    URL از خزیدن توسط robots.txt مسدود شده است
    ربات meta tag یا X-Robots-Tag HTTP از دستورالعمل "nofollow" استفاده می کند
    صفحه تنظیم شده است "noindex، follow" اما Google در نهایت خزیدن را متوقف می کند

Robots.txt and Meta Robots May Impact How and Whether Links Are Seen

غالباً اگر صفحات دیگر به آن پیوند دهند ، حتی اگر آن صفحه توسط robots.txt مسدود شده باشد ، گوگل URL را در نتایج جستجو خود وارد می کند. اما از آنجا که Google واقعاً نمی تواند صفحه را خزنده کند ، هر پیوند در صفحه عملاً نامرئی است.
19. پیوندهای Disavowed مقدار زیادی را منتقل نمی کنند (به طور معمول)

اگر پیوندهای سایه بان ایجاد کرده اید یا به یک مجازات ضربه خورده اید ، می توانید از ابزار disavow گوگل برای پاک کردن گناهان خود استفاده کنید.

با غیرفعال کردن ، Google در هنگام خزیدن وب ، این بک لینک ها را برای بررسی به طور موثر حذف می کند.
Disavowed Links Don’t Pass Value (Typically)

از طرف دیگر ، اگر Google فکر کند که با پرونده رد کردن خود اشتباه کرده اید ، ممکن است تصمیم بگیرند که آن را به کلی نادیده بگیرند - احتمالاً برای جلوگیری از صدمه به خود.
20. نام های بدون لینک می توانند داده ها یا مجامعی را با یک وب سایت مرتبط کنند

Google ممکن است داده های مربوط به اشخاص (مفاهیمی مانند کسب و کار ، یک شخص ، یک اثر هنری و غیره) را بدون حضور پیوندهای HTML ، مانند روشی که با استناد به مشاغل محلی انجام می دهد یا با آن داده ها به یک مارک ، یک فیلم ، یک شخص قابل توجه و غیره

با این روش ، ذکرهای نامشخص ممکن است داده ها یا اختیارات را با یک وب سایت یا مجموعه ای از اطلاعات مرتبط کنند - حتی اگر هیچ پیوندی در دسترس نباشد.
Unlinked Mentions May Associate Data or Authority With A Website

بیل اسلاوسکی درباره اشخاص موجود در جستجوی گسترده نوشته است (چند نمونه در اینجا ، اینجا و اینجا ). این یک موضوع پرحرارت است ، اما کافی است بگوییم گوگل همیشه به پیوندهایی برای پیوند دادن داده ها و وب سایت ها به یکدیگر احتیاج ندارد ، و انجمن های موجود قوی ممکن است به یک سایت برای رتبه بندی کمک کنند.

ما همه تصاویر سلامتی را از این پست در اختیار شما قرار داده ایم تا افراد با مشتریان / گزارش ها / سخنرانی ها یا وبلاگ خود استفاده کنند. لطفاً هنگام استفاده از هر یک از این تصاویر ، به Moz اعتبار دهید.

بهتر از اصول اولیه: متناسب با رویکرد SEO شما (متناسب با مثالهای واقعی)

یک ربع چهارم دلایل استفاده از ابزار تقاطع لینک Moz

آسانترین نکته مربوط به ساخت و ساز لینک PR در کتاب - جمعه وایت برد

، ,یک ,پیوندهای ,پیوند ,های ,گوگل ,می کند ,رتبه بندی ,ممکن است ,به طور ,می تواند ,ارزش داشته باشند ,سایتهای کمتری اعتماد ,more powerful votes ,توجه داشته باشید

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فلش مموری تبلیغاتی کارواش بخار のOOSIცBΕT بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد آن سوے پرچین ها...دنیاے من است آوازا امیر گرافیک | انجام خدمات گرافیکی برنامه نویسی و اطلاعات رایانه ای شاعر و نویسنده rubisun