ایجاد لینک به عنوان یکی از مؤثرترین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال ، و نه فقط برای رتبه های بالاتر (حتی اگر پیوندها همچنان عامل مهم رتبه بندی ارگانیک هستند) باقی مانده است . پیوندها کلیک های ارجاع را هدایت می کنند و منجر به تولید می شوند و باعث می شود سایت شما کمتر به جستجوی و تبلیغات مربوط شود.

اما چگونه می توانید این روزها پیوندهایی را ایجاد کنید ، اکنون که اکثر تاکتیک های دستیابی به لینک از طرف Google ناامید شده اند و می توانند منجر به از دست رفتن دیدنت شوند؟

در اینجا چیزی است که ما به طور یقین می دانیم:

    پیوند ساختمان قابل تقسیم نیست
    ایجاد لینک آسان یا سریع نیست.

یک رویکرد جدید برای ایجاد پیوند ، انواع دارایی ها و فرآیندهای بازاریابی از جمله بازاریابی محتوا ، ایجاد روابط و دسترسی به اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

در این مقاله دقیقاً چگونگی ایجاد یک کارزار پیوند مؤثر برای ایجاد پیوند ارائه شده است.
اهداف کمپین اکتسابی پیوند:

برای کمپین خود ، می خواهید به موارد زیر برسید:

    شما می خواهید این دارایی پیوندهایی را ایجاد کند
    شما می خواهید که این دارایی رتبه بندی شود (زیرا محتوای عالی رتبه پیوندهایی را به صورت ارگانیک به همراه دارد ، زیرا بیشتر نویسندگان / وبلاگ نویسان در جستجوی گوگل برای یافتن منابع برای مراجعه به Google)

بنابراین یک دایره شرور در اینجا وجود دارد: شما نمی توانید بدون لینک رتبه بندی کنید ، اما پیوندها به رتبه بندی نیز کمک می کنند.
ایجاد حلقه شرور پیوند

اگر واقعاً می خواهید کمپین اکتسابی پیوند شما کار کند ، باید هردو هدف را دنبال کنید: دارایی محتوای شما باید قابل پیوند باشد و همچنین برای کلمات کلیدی مرتبط در صدر Google قرار بگیرد.
ما چه روش های ساخت لینک غیر مقیاس غیر اسپمی را می شناسیم؟

    تحقیق و ایجاد محتوای قابل پیوند (به عنوان مثال محتوا که بک لینک ها را جذب می کند)
    طعمه غرور (طعمه زدن به نفس): دارای تأثیرگذار در مطالب شما برای ارتباط دادن آنها به مطالب منتشر شده و همچنین جذب لینکهای بیشتر (توسط انجمن نام)
    ایجاد روابط (یعنی اتصال به ناشران و رومه نگاران در رسانه های اجتماعی برای آشنایی بهتر با برند و از این رو سرعت پاسخگویی بالاتر)
    ساختمان پیوند شکسته (یعنی دسترسی به صاحبان وب سایت که به صفحات شکسته پیوند دارند و به جای پیوند به صفحه زنده شما پیوند دارند)

اگر واقعاً بخواهیم به پیوند و رتبه بندی برسیم ، باید تمام روشهای دستیابی به لینک را در یک کمپین ترکیب کنیم:
ترکیب

قبل از ورود به مراحل و ابزارها ، اجازه دهید موارد فوق را با یک مثال نشان دهیم:
نمونه کارزار ساخت لینک

یک مشتری تجارت الکترونیک داشتیم که لامپ های LED تولید و فروش می کرد و تحقیقات ما شامل "نور" به عنوان موضوع اصلی بود. ما به زوایای محتوای زیر رسیدیم:

        نور درمانی
        سبک و خلاقیت کودکان (کودکان)
        نور و بهره وری

در حالی که ما در حال انجام تحقیقات محتوا بودیم ، به چندین مقاله در بسیاری از نشریات برتر اشاره داشتیم که مصاحبه ای را انجام می دهند (قدمت آن به سال 2015) با یک استاد مرکز تحقیقات روشنایی NY در مورد تأثیر نور آبی در بیماران آایمر صحبت می شود.

مدت طولانی مصاحبه حذف شده بود اما پیوندها هنوز در آنجا بودند.

با توجه به این موضوع ، ما مراحل زیر را برداشتیم:

    ما با استاد تماس گرفتیم تا یک نقل قول به روز در مورد موضوع دریافت کنیم. استاد طراحی های جدید اتاق داخلی خود را برای بیماران آایمر به اشتراک گذاشت که اتفاقاً کاملاً با تمرکز اصلی مشتری ما یعنی "صاعقه داخلی" مطابقت داشت.
    ما تحقیقات دیگری انجام داده ایم (از جمله تحقیقات کلمات کلیدی) برای مشخص کردن اینکه چه چیزی می خواهیم این دارایی را رتبه بندی کند تا بتوانیم توسط وبلاگ نویسان و رومه نگاران بیشتری کشف شود.
    در عین حال ، حتی قبل از شروع کار بر روی محتوای واقعی ، همه آن رومه نگاران و وبلاگ نویسان را که در مورد مصاحبه حذف شده نوشته بودند ، پیگیری کردیم. ما همچنین تأثیرگذارهای کلیدی دیگری را که مشغول پوشش موضوع بودند ، شناسایی کردیم (چسبیدن به زاویه خاص ما ، به عنوان مثال آایمر). ما یک لیست توییتر را جمع کردیم و قبل از رسیدن به آنها ، تعامل با آنها را آغاز کردیم تا آنها را با تیم خود آشنا کنیم.

به این ترتیب ، تا زمانی که شروع به کار بر روی دارایی محتوای واقعی کردیم ، می دانستیم:

    موضوع دارایی قابل پیوند خاص
    متخصص (بازدید کنندگان) ما توانستیم محتوای خود را وارد کنیم
    وبلاگ نویسان و رومه نگاری که ما می خواستیم به محض اجرای زنده به آنها برسیم

پویش

با شروع دسترسی واقعی خود ، ما دو مزیت قوی داشتیم:

1. ما می توانیم استاد خود را در ایمیل دستیابی ارجاع دهیم:
طعمه اگو

2. ما می توانیم به تأثیرگذار دیگری که در توییتر با ما تعامل داشتند (یا حتی قبلاً با ما در ارتباط بوده اند) مراجعه کنیم. علاوه بر این ، ما می توانیم از پیوندهای جدید رسانه های اجتماعی ما برای پیگیری و یافتن افراد بیشتری برای دستیابی به موارد زیر استفاده کنیم:
کارزار تبلیغاتی

توجه: هیچکدام از این روشها نباید قدم 1 باشد: همه آنها به منظور اطلاع رسانی ، هدایت و توانمند سازی یکدیگر راه اندازی شده اند.
ابزار برای هر قسمت از فرآیند

اکنون که توافق کرده ایم "گام" در اینجا وجود ندارد (زیرا همه این روشها باید به هم متصل باشند) ، در اینجا ابزاری است که می توانید برای راه اندازی یک کمپین بسیار خوب و مؤثر برای ایجاد پیوند ساخت:
1. ایجاد دارایی محتوا

مانند بیشتر کمپین های تولید محتوا ، این یکی با طوفان مغزی شروع می شود. این یک نوع خاص از طوفان مغزی است ، هرچند که با زوایای "قابل پیوند" آغاز می شود ، یعنی می خواهید "پیوند" برنامه ریزی شده خود را در ذهن داشته باشید. به طور کلی ، زوایای محتوای زیر معمولاً پیوندها را به راحتی در می آورد:

    "ایمنی XX"
    "تاریخ XX" (مخصوصاً اگر قصد دارید به مربیان دسترسی پیدا کنید)
    تحقیقات اخیر (به ویژه اگر قصد دارید به خبرنگاران دسترسی پیدا کنید)
    بررسی صنعت (و آمار). این معمولاً در مورد وبلاگ نویسان طاقچه خوب پیش می رود.

منبع تصویر و جزئیات بیشتر: digitalaleagles.com.au

اما بسته به آنچه انجام می دهید ، می توانید تعداد بیشتری نیز داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر صاحب مشاغل محلی هستید (یا بازاریابی می کنید) ، این زوایای باید بومی سازی شوند.

قالب دارایی قابل پیوند شما چیز دیگری است که باید در مورد آن فکر کنید. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد:
قالب ها

توجه: نیازی به چسباندن به یک قالب نیست. با استفاده از طرح مجدد مطالب می توانید (و احتمالاً باید) با چندین مورد آزمایش کنید.
2. TextOptimizer برای Brainstorming

متن بهینه ساز ابزاری عالی برای کمک به شما در یافتن زوایای بیشتر برای محدود کردن تحقیقات است. از آنالیز معنایی برای استخراج مفاهیم و اشخاص مرتبط با قطعه نتیجه جستجوی Google استفاده می کند و به شما کمک می کند تا زوایای خاص تری برای پوشش پیدا کنید.

هنگامی که ایده های موضوع خاص خود را می دانید ، آنها را یکی یکی یکی در TextOptimizer قرار دهید تا زوایا و سوالات مرتبط را پیدا کنید تا روی آن تمرکز کنید:
تحقیق بهینه ساز متن

ابزارهای بیشتر برای تحقیقات محتوا: برای سؤالات طاقچه تحقیق و بهینه سازی کنید
3. تعیین اهداف دسترسی شما

این فرایندی چند مرحله ای و مداوم است که هرگز متوقف نمی شود. یکی از ساده ترین و سریعترین راه برای شروع کار ، اجرای ابزار " Top Pages " در داخل Serpstat است که صفحات وب را برای انواع سؤالات مربوط به اصطلاح اصلی شما تعیین می کند:
صفحات برتر Serpstat

توجه: کل لیست صفحات برتر را برای جستجوی اصلی خود صادر کنید و تاکتیک های دسترسی را برای هر یک تعیین کنید.
4. جستجوی بیوگرافی توییتر برای اهداف دسترسی بیشتر

بازاریابی رسانه های اجتماعی احتمالاً پیوندهای ارگانیک را به خودی خود ایجاد نمی کند اما رسانه های اجتماعی (به خصوص توییتر) ابزاری برای دسترسی عالی برای استفاده در ترکیب با دسترسی الکترونیکی سنتی است.

جستجوی زیستی توییتر یکی از موثرترین راههای تولید پیوندهای ایجاد لینک است. Twiangulate یک جستجوی بیوگرافی بزرگ توییتر است که به شما کمک می کند:

    کاربران توییتر را با یک کلید واژه خاص ذکر شده در بیوگرافی آنها (یا ترکیبی از کلمات کلیدی) پیدا کنید
    کاربران توییتر را بر اساس موقعیت مکانی پیدا کنید (این یک روش عالی برای یافتن رومه نگاران و وبلاگ نویسان محلی است)
    اتصالات مشترک دو حساب توییتر را پیدا کنید (این یک ویژگی بسیار مفید برای دسترسی به محتوای طعمه ego-طعمه است که به شما امکان می دهد افرادی را پیدا کنید که به متخصصان شامل شما متصل هستند)
    دنبال کنندگان توییتر را با یک کلمه کلیدی (در میان دوستان یک حساب خاص) پیدا کنید. از این یکی می توان برای یافتن کاربران فعال توییتر استفاده کرد که در انتشارات شما برای پیوندها کار می کنند:

مثلثی
5- ساختمان پیوند شکسته

Ahrefs یکی از جالبترین ویژگیهای ایجاد لینک در آنجا را دارد که به شما امکان می دهد تمام صفحات پیوند یافته به صفحات شکسته شده در هر دامنه را ببینید (و صادر کنید). برای دسترسی به گزارش ، رهبران مشخص شده خود را در قسمت طاقچه اجرا کنید و روی گزارش "نمایه بک لینک -> شکسته" کلیک کنید:
گزارش شکسته عارف

تنها کاری که اکنون باید انجام دهید صادر کردن گزارش به صفحه گسترده اکسل ، شناسایی بیشترین مطالب مرتبط با وب سایت و تصمیم گیری در مورد ساختن محتوا برای جایگزینی صفحه حذف شده و ادعای همه لینک ها است.

CognitiveSEO یکی دیگر از ابزارهای جدید (جدید) است که صفحات متصل به شکسته را در هر وب سایت نشان می دهد:
CognitiveSEO
6. دسترسی رسانه های اجتماعی

از آنجا که مشارکت در ایجاد لینک شما مؤلفه رسانه های اجتماعی را شامل می شود ، باید بدانید که تیم های پیوند و شبکه های رسانه های اجتماعی شما در این زمینه همکاری می کنند.

ContentCal ابزاری مشترک و محکم است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا تیم ایجاد لینک شما را در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود قرار دهد. تیم ارتباط با ایجاد لینک خود را تشویق کنید تا از ویژگی "Pinboard" ContentCal استفاده کند که به آنها امکان می دهد برای مدیر رسانه های اجتماعی ، به روزرسانی های رسانه های اجتماعی را اضافه کنند تا آنها را تأیید و برنامه ریزی کند تا از حساب رسمی توییتر شرکت خود خارج شوند:
ContentCal

توجه: ContentCal به تیم سازنده پیوند شما این امکان را می دهد تا در کانال های رسانه های اجتماعی برند شما بدون ایجاد کیفیت کیفیت کلی ، فداکاری کنند:: همیشه یک مجری وجود دارد که قبل از به روزرسانی همه چیز خوب به نظر برسد.
7. دسترسی به ایمیل

ما چندین ابزار را امتحان کرده ایم و به ساخت راه حل درون خانه خود پایان داده ایم ، اما هیچ آموزش ساخت ساختمان وجود ندارد بدون اینکه حداقل یک ابزار دستیابی داشته باشد. بنابراین من جلوتر می روم و Pitchbox را توصیه می کنم (سلب مسئولیت: این تنها ابزاری است که من هنوز آن را امتحان نکرده ام اما من شنیده ام که افراد بسیار خوبی آنرا توصیه می کنند ، بنابراین من به کاملاً جذاب آن اعتماد کامل دارم):
Pitchbox

Pitchbox مخاطبین و الگوهای ایمیل شما را ذخیره می کند ، همچنین پیگیری ها و گزارش ها را مدیریت می کند]
8- بر عملکرد کمپین خود نظارت کنید

اگر شما یک کمپین ساخت لینک چند فرمت را مدیریت می کنید که شامل انواع بیشتری از محتوای متن (به عنوان مثال یک وایت پاپ قابل بارگیری ، یک اینفوگرافیک جاسازی شده ، یک فیلم و غیره) می شود ، ممکن است بخواهید حواس خود را به این موضوع ببندید که محتوای پیوند شما چه شکلی را تشکیل می دهد منجر به تعامل بیشتر با

Finteza نرم افزار رایگان تجزیه و تحلیل با تمرکز بر نظارت و گزارش از وقایع خاص در صفحه است.
فینتزا

در حالی که شما به طور فعال به پیوندهای ایجاد شده در ارتباط با ایمیل خود ارسال می کنید ، چگونگی تعامل آنها با دارایی های پیوندی خود را در نظر داشته باشید. این یک تجربه عالی برای یادگیری برای فعالیتهای آینده شماست.

Finteza همچنین یک افزونه وردپرس رایگان ارائه می دهد که باعث می شود رویدادهای صفحه ای برای نظارت راحت تر اضافه شوند:
افزونه Finteza
9. دارایی محتوای خود را براساس مراجعه ارجاع دهید

از آنجا که کمپین خرید پیوند شما شامل ایمیل و رسانه های ارتباطی اجتماعی است ، هوشمندانه می توانید دارایی محتوای خود را بر اساس منبع ارجاع شخصی سازی کنید تا مطمئن شوید که پیوندهای مربوط به ایجاد لینک شما دقیقاً آنچه را که در بالای صفحه آمده اند ، خواهند دید.

Alter ابزاری آسان برای شخصی سازی مطالب شما بر اساس تنظیمات شما است. برای ارائه یک نسخه کمی متفاوت از صفحه بر اساس منبع ، باید اسکریپت آنها را به صفحه اضافه کنید.

اولین قدم ایجاد مخاطبان در داخل آلتر است:

بسته به تاکتیک دسترسی شما ، می توانید معیارهای زیادی را که می خواهید ترکیب کنید

می توانید شخصی سازی خود را با استفاده از ویرایشگر داخلی Alter ایجاد کنید:
تغییر شخصی سازی
10. پیوندهای دریافتی را زیر نظر بگیرید

سرانجام ، نظارت بر پیوند را با استفاده از نام تجاری Brand تنظیم کنید . این ابزار به سرعت شما را از هرگونه ذکر نام وب مرتبط و غیرمستقیم هشدار می دهد و به شما امکان می دهد تا بر کارآیی کمپین و همچنین به سرعت در ارتباط با تبلیغ کنندگان خود نظارت کنید.

نام تجاری Mentions به شما امکان می دهد اعتبار Google Analytics خود را تأیید کنید. به این ترتیب بلافاصله از ترافیک مراجعه جدید مطلع می شوید - به یاد داشته باشید: لینک های ارسال ترافیک بهترین انواع لینک هستند!
Mentions google analytics
راه اندازی یک کارزار پیوندی خوب برای ایجاد پیوند: راه های آماده سازی

    یک کارزار پیوند مؤثر برای ایجاد پیوند شامل اکثر تاکتیکهای کسب لینک مؤثر و قانونی ، از جمله ایجاد محتوای قابل پیوند ، طعمه زدن به نفس ، ایجاد پیوند شکسته و مدیریت ارتباطات (رسانه های اجتماعی) است.
    هیچکدام از روشهای فوق مرحله اول کمپین نیست: همه آنها باید به هم متصل شوند - اطلاع رسانی و هدایت یکدیگر.
    کلید اصلی در ایجاد موفقیت آمیز در ایجاد پیوند همکاری (بین تیمها ، و همچنین با تأثیرگذار و متخصصان طاقچه) است.
    یکی از اهداف اصلی دارایی محتوای قابل پیوند شما این است که برای یک پرس و جو محبوب باید در رده های برتر قرار بگیرد. پس از دستیابی به این هدف ، می توانید فرایند دستیابی فعال را متوقف کنید ، زیرا پیوندها به طور طبیعی شروع می شوند: همه وبلاگ نویسان و رومه نگاران از Google برای یافتن منابع برای مراجعه استفاده می کنند.
    یک کمپین دستیابی به پیوند مؤثر بیش از یک قالب قالب دارد. با استفاده از تجسم نتایج ، ساختن محتوای جاسازی شده و دارایی قابل بارگیری در خانه ، به مخاطبین رسانه خود دلایل بیشتری برای پیوند با شما اختصاص دهید.

با ایده های بسیاری ، قطعات و ابزارهای مختلف ، ممکن است ساماندهی آن دشوار باشد. در اکثر موارد ، مدیر کمپین شما قادر خواهد بود همه چیز را با استفاده از صفحه گسترده (Google) مشترک (که به راحتی در تقویم های آنلاین ادغام می شود ) جمع کند. البته ابزارهای بسیار بیشتری برای بررسی وجود دارد.

سرانجام ، ابزارهای دیگری که من در بعضی از نقاط یا موارد دیگر از آنها استفاده کردم وجود دارد. به هیچ وجه نمی توانم همه آنها را در یک مقاله ذکر کنم. من تمام تلاش خود را کردم تا ابزارهای جدیدتری را در بر گیرم (آنهایی که قبلاً کاملاً پوشیده و شناخته شده نیستند) زیرا معتقدم آنها چیزهای خلاقانه ای را در جدول به ارمغان می آورند که به شما امکان می دهد رویکرد جدیدی را تجربه کنید یا با تاکتیک های جدید آزمایش کنید.

اگر در مراحل خود از سایر ابزارهای ساخت لینک استفاده می کنید ، لطفاً آنها را در نظرات زیر ذکر کنید - من همیشه در جستجوی ابزارهای بیشتر هستم!

درباره AnnSmarty -

Ann Smarty مدیر برند و جامعه بازاریابی اینترنتی Ninjas ، بنیانگذار Viral Content Buzz و بنیانگذار MyBlogU است.

بهتر از اصول اولیه: متناسب با رویکرد SEO شما (متناسب با مثالهای واقعی)

یک ربع چهارم دلایل استفاده از ابزار تقاطع لینک Moz

آسانترین نکته مربوط به ساخت و ساز لینک PR در کتاب - جمعه وایت برد

، ,یک ,پیوند ,های ,ایجاد ,    ,خود را ,رسانه های ,های اجتماعی ,را در ,می دهد ,برای ایجاد پیوند ,ساختمان پیوند شکسته ,کمپین اکتسابی پیوند ,برای یافتن منابع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدیر قرمز فروش مکل بدنسازی اورجینال و اصلی انجمن سی اف خراسان جهش تولید ناگفته های یک زن گمشده مجله علمی آموزشی آرین مگ لینکدونی جوجه کشی مشاوره تحصیلی کاکوتی