وب سایتها دقیقاً مانند مردم ، در هر شکل و اندازه ای وجود دارند. آنها سنین مختلفی با پیشینه ها ، تاریخچه ها ، انگیزه ها و منابع مختلف در دسترس هستند. بنابراین ، وقتی نزدیک شدن به اموزش سئو برای یک سایت صحبت می شود ، بهترین روش ها برای انجام کار در این زمینه معمولاً مؤثر نیستند (همچنین ، شما بهتر از آن هستید).

اگر یک مربی بدن سازی باشید ، قیاس ممکن است باشد. شما سه مشتری دارید یکی از بچه های دبیرستانی 105lb است که می خواهد کمی گوشت گاو شود. یکی کتابدار 65 ساله ای است که سلامت قلب را بهتر می خواهد. یکی از چوب های سنگین وزن است که در تلاش است تا بهترین قهرمان اسکناس در جهان باشد. آیا فکر می کنید که به هر یک از آنها رژیم غذایی و تمرین روزمره یکسان بدهید؟ احتمالا نه. شما احتمالاً قصد دارید:

تمام شرایط را در مورد رژیم غذایی ، سلامتی و وضعیت تناسب اندام آنها بیاموزید.
با بهترین رویکرد و بهترین تاکتیک ها برای هر موقعیتی آشنا شوید.
راه خود را در آن آزمایش کنید و بهینه سازی کنید ، زیرا یاد می گیرید چه چیزی کار می کند و چه چیزی ندارد.
در سئو ، در نظر بگیرید که اگر علائم مشابهی را مشاهده کردید - اولویت با مشکلات در رتبه بندی صفحه در صفحه اول ، ممکن است اولویت های شما متفاوت باشد ، برای:

سایتهای جدید در مقابل سایتهای موجود
محتوای جدید در مقابل محتوای قدیمی
تصدی در مقابل بیز کوچک
محلی در مقابل جهانی
نوع بازار - به عنوان مثال ، یک سایت خبری ، سایت تجارت الکترونیکی ، پینینگ عکس یا یک انجمن والدین
ممکن است یک سایت جدید به حقوق بیشتری در عرق نیاز داشته باشد یا مشکلات مربوط به اسپم دامنه قبلی را داشته باشد ، در حالی که یک سایت قدیمی ممکن است سال ها مشکل در فنی داشته باشد. ممکن است محتوای جدید به لمس تبلیغاتی مناسب احتیاج داشته باشد ، در حالی که محتوای قدیمی فقط ممکن است بی ارزش باشد. این رویکرد برای بنگاههای اقتصادی معمولاً درمورد این است که بخش های مختلف سازمان بتوانند در کارهایی که معمولاً انجام نمی دهند با هم همکاری کنند ، در حالی که رویکرد کسب و کارهای کوچک معمولاً ترسناک و کارآفرین است.

با عدم اعتماد به سئو امروز ، مردم می خواهند بدانند که آیا واقعاً می توانید به آنها کمک کنید و چگونه. آشنایی دقیق با مشتری یا پروژه و ارائه راه حل های سفارشی نشان می دهد که شما زمان لازم را برای آشنایی با جزئیات گرفتید و می توانید یک راه مؤثر برای پیشبرد پیشنهاد کنید. و فراموش نکنیم که برنامه بازی SEO شما فقط برای موفقیت مشتری مهم نیست - برای ایجاد موفقیت ها ، اعتماد و شهرت خود در این صنعت طاقچه مهم است.

نحوه شخصی سازی یک رویکرد برای یک پیشنهاد
انجام: اول گوش کن
با پرسیدن سوال شروع کنید. تا آنجا که می توانید در مورد وضعیت مورد نظر ، تاریخ ، رقابت ، منابع ، بودجه ، جدول زمانی و غیره بیاموزید حتی ممکن است روی آن بخوابید و قبل از ارائه پیشنهادی برای رویکرد خود سؤالات بیشتری بپرسید.

دوباره قیاس مربی تناسب اندام را در نظر بگیرید. حالا که سوالی پرسیدید ، می دانید که بچه دبیرستانی هم اکنون به طور مرتب در سالن بدنسازی است و در تلاش است تا غذای آشغال را پرخوری کند. این کتابدار از چند سال پیش از حمله قلبی به پالئوی کم نمک رسیده است و می داند که او می داند که باید ورزش کند اما از قرار دادن پا در ورزشگاه امتناع می ورزد. چوب ساده فقط یک سیب زمینی نیمکت است.

اکنون که می دانید بیشتر ، می توانید یک رویکرد پیشنهادی را ایجاد کنید که ممکن است برای مشتری بالقوه شما جذاب باشد و به شما و مشتری اجازه دهد ببیند که چگونه می توانید به موفقیتهای اولیه برسید.

انجام دهید: اولویت های تجاری را درک کنید.
چه چیزی پرواز خواهد کرد؟ چه چیزی پرواز نخواهد کرد؟ چه چیزی را می توانیم فشار بیاوریم و چه چیزی از روی میز خارج شود؟ حتی اگر به شدت در مورد تاکتیکهای خاص احساس می کنید ، اگر نمی توانید کار خود را در اولویت های کاری مشتری قرار دهید ، ممکن است به هیچ وجه مشتری نداشته باشید.

به عنوان مثال در دنیای واقعی:
سایت A می خواست ببیند که چگونه می توانند در مقابل بزرگترین رقبای SERP با محتوا سنگین مانند ویکی پدیا قرار بگیرند ، اما می خواستند یک تجربه لطیف و سبک را حفظ کنند. فروشندگان SEO با نام تجاری بزرگ که برای سایت کار می کنند بهترین عملکردهای SEO و کلیه محتوا را تحت فشار قرار دادند. از آنجا که سایت A راه حل هایی را می خواست که متناسب با حجم کاری فعلی آنها و همراه با تجربه ای زیبا و سبک باشند ، عقب رانده شدند.

فروشندگان نمی توانند مشتری را نگه دارند زیرا آنها مایل به ورود به شیار کاری مشتری نیستند و فراتر از بهترین روشهای کلی هستند. آنها به اهداف تجاری خاص مشتری گوش ندادند و کار نمی کردند.

سایت یک منابع SEO داخلی را استخدام کرده و در همگام سازی با بهینه سازی فنی و تاکتیک های تبلیغاتی سئو ، محتوای سئوی داخلی را آزمایش کرده و رتبه های آن را به آرامی بهبود می بخشد. ویکی پدیا و دیگر سایتهای دارای محتوای سنگین هنوز بعضی مواقع از سایت A پیشی می گیرند ، اما سایت A اکنون یک صفحه رقیب قوی تر است ، ترافیک بیشتری را هدایت می کند و منجر می شود و می تواند از اینجا تصمیم بگیرد که آیا ارزش آن را دارد که به ماندگاری با محتوا ادامه دهید. یا حتی بیشتر شوید تا بیشتر به 3 رتبه برتر برسید.

فروشندگان وماً به منظور دستیابی به رتبه بندی رقابتی ، در ارائه پیشنهادات سنگین محتوای نادرست نبودند ، اما آنها حاضر به پیدا کردن میانه برای بررسی محتوای سبک نبودند ، و یک مشتری بزرگ برند را از دست دادند. در شرایط فعلی ، سایت A می تواند محتوای آن را حتی بیشتر کند ، اما متن های متن متناسب با تصویر نام تجاری براق نیست و اثبات نشده است که ارزش هزینه های تعمیر و نگهداری مهندسی برای آن سایت خاص را دارد - بسیار کاربردی ، "نه بسیار عملی. همه چیز در سئو مهمترین روش است.

انجام دهید: حرکت را بیابید
تزریق سئو در جایی که در حال حاضر انگیزه ای در یک تجارت وجود دارد که با سرعت کامل پیش رو است ، ساده ترین است. آیا فرصتی برای چسبیدن به تلاشی که تازه در حال انجام است وجود دارد؟ این ممکن است از اولویت های اصلی بهترین عملکرد شما مهمتر باشد.

به عنوان مثال در دنیای واقعی:
برند X در هر زمان مشخصی دارای 12-20 ویژگی (وب سایت) است ، اما تیم کوچک SEO آنها فقط می تواند 3 بار را همزمان مدیریت کند. بنابراین تیم SEO مجبور می شد گاهی اوقات ارزیابی کند که با چه خواصی کار می کند. خواص بر اساس:

کدام یک بیشترین نیاز یا فرصت را دارند؟
کدام یک از منابعی را دارند که می خواهند آن را اختصاص دهند؟
اولویت های شرکت کدام یک است؟
شماره 2 مهم بود. بدون آن ، این ایده که ممکن است یکی از خواص دارای بزرگترین فرصت برای جستجوی ترافیک باشد ، اهمیتی ندارد اگر آنها منابع لازم برای اختصاص توصیه های تیم SEO نداشته باشند.

به همین ترتیب ، در مثال اول بالا ، فروشندگان قادر به رفتن با گردش کار مشتری نبودند و مشتری را گم کردند. اطمینان حاصل کنید که برای انجام کارها می توانید مشخص کنید که کدام چرخها در حال حرکت هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. ممکن است تاکتیک هایی وجود داشته باشد که تأثیر بیشتری داشته باشد ، اما اگر مشتری در حال حاضر آماده یا مایل به انجام آنها نیست ، شما به یک سربالایی تخته سنگی می روید.

انجام: چشم انداز رقابتی را درک کنید
این سایت مخالف چیست؟ شانس واقع بینانه ای که آنها می توانند در آن رقابت کنند چیست؟ دانستن اینکه منظره رقابتی چگونه به نظر می رسد ، چگونه می تواند رویکرد شما تأثیر بگذارد؟

به عنوان مثال در دنیای واقعی:
سایت B دارای بخشی از صفحات است که با سایت های قدیمی ، قوی ، مشهور ، پراهمیت ، پرمحتوا و پرمحتوا رقابت می کند. از آنجا که این یک بخش جدید سایت است ، تقریباً همه کارها برای سایت B باید انجام شود - بهینه سازی فنی ، محتوای ساختمان ، ارتقاء و ایجاد لینک. با این حال ، ماهیت این چشم انداز رقابتی به ما نشان می دهد که برای انتشار اولین بار ممکن است در اینجا مهم باشد. رقبای سایت B اغلب اوقات ماه ها قبل از مالک واقعی برند تجاری (سایت B) هفته ها محتوا ندارند. چطور؟ با ماندن در صدر مطبوعاتی سایت B رقبا بلافاصله پس از انتشار سایت بی بی مطبوعات ، صفحات فرود را ایجاد کردند ، در حالی که سایت B تا زمان عرضه محصول دارای صفحه فرود نبود. پس از تحقق این امر ، انتشار نخستین بار به یک عامل مهم تبدیل شد. و به دلیل اینکه سایت B یک سایت سازمانی است و تغییر آن فرآیند به صورت داخلی زمان می برد ، سایر بهینه سازی فنی و محتوایی برای الگوهای صفحه به طور همزمان اتفاق افتاد ، به طوری که حداقل زمان بهینه سازی فنی و محتوای فنی در این صفحات تا زمان انجام فرآیند وجود دارد. چاپ اول شکل گرفت.

اکنون سایت B اکنون در زمان انتشار مطبوعات ، صفحات فرود محصول را تولید می کند و پیوندهایی به صفحات فرود در آن مطبوعاتی که توسط رسانه های خبری جمع آوری می شود ، به سایت B صفحه اول و اولین لینک ها می دهد ، و این باعث ایجاد لینک های بیشتر می شود. از رقیب برترشان در 7 روز اول 80٪ زمان.

سایت B سایت را ممیزی نکرد و تاکتیک ها را با چک کردن لیستی از بهینه سازی های فنی که در اولویت اول توسط یک ابزار جستجوگرها یا عوامل رتبه بندی قرار دارد ، پیشنهاد می کند ، اما در عوض بر اساس اتفاقاتی که در چشم انداز رقابتی رخ می دهد ، رویکرد محاسبه شده تری را اتخاذ کرد ، همراه با برتر در اولویت بهینه سازی های فنی و محتوا. بهینه سازی خود سایت بدون درک منظر رقابتی در این حالت باعث می شود رقبا ، که همچنین سایتهایی را با محتوای زیادی بهینه کرده اند ، رها شوند زیرا به آنها استناد شده است (پیوند داده می شود) و ابتدا توسط گوگل انتخاب می شود.

انجام دهید: بپرسید که قبلاً چه چیزی کار کرده است و قبلاً کار نکرده است
سؤال از این سؤال می تواند بسیار آموزنده باشد و به گودبرداری در مناطقی که ممکن است استفاده مؤثرتر از زمان باشد کمک می کند. اگر سایت مدتی بوده است ، و به خصوص اگر آنها در حال حاضر با آنها سئو کار می کنند ، سعی کنید دریابید که قبلاً چه کارهایی انجام داده اند که کار کرده است و این کار نکرده است تا سرنخ هایی را در مورد شما بگذارد. موفق یا نه

مثال کلی:
سایت C صدها ، گاهی هزاران لینک متقابل داخلی در صفحات خود دارد ، محتوای متن بسیار کمی دارد و به همان اندازه که برای اضافه کردن متن بی نظیر حرکت می کنید ، به اندازه پروژه های متصل به هم متصل نیست.

سایت D از آزمایش های قبلی می داند که تولید محتوای غنی از کلمات کلیدی در صفحات فرود آنها به اندازه اجرای بهتر اتصال متقابل مؤثر نبوده است ، به خصوص که اکنون ارتباط بسیار متقابل وجود دارد.

بنابراین هر یک از این سایتها باید متنها و تاکتیکهای متقابل را به طور متفاوتی در اولویت قرار دهند. حتما از مشتری یا مشتری بالقوه در مورد تست های قبلی یا رتبه بندی موفقیت ها و شکست ها سؤال کنید تا یاد بگیرند که تاکتیک های مربوط به این سایت چه چیزی ممکن است قبل از پیشنهاد و اولویت بندی خود باشد.

انجام: اطمینان حاصل کنید که داده دارید
از مشتری بپرسید که از آنها برای نظارت بر عملکرد استفاده می کند. اگر اصول اولیه ای ندارد ، پیشنهاد دهید که آن را به عنوان اولین قدم تنظیم کرده یا آنرا در پیشنهاد خود قرار دهید. با استفاده از سؤال از مشتری در مورد اهداف خود ، در مورد چگونگی اندازه گیری این اهداف با آنها ، و سپس تعیین ابزارها و تنظیمات تجزیه و تحلیل موردنیاز ، آنچه را که شما نیاز دارید برای تجزیه و تحلیل سایت تعریف کنید. این مومات ممکن است چیزی شبیه به:

ابزارهای وب مستر تنظیم شده است. من دوست دارم حداقل گوگل و بینگ داشته باشم ، بنابراین می توانم در بین موتورهای جستجو مقایسه کنم تا به تعیین اینکه سنبله یا افت در هر دو موتور جستجو اتفاق می افتد کمک کند ، که این ممکن است نشان دهنده این امر باشد که علت اتفاقاتی است که با سایت رخ می دهد یا فقط. یک موتور جستجو ، که می تواند نشان دهد که علت آن مربوط به جلبک است.
ترافیک موتور جستجوی ارگانیک. حداقل باید بتوانید ترافیک جستجوی ارگانیک را بر اساس نوع صفحه مشاهده کنید (صفحات خدمات: در مقابل صفحات محصول). در بهترین حالت ، همچنین می توانید مواردی مانند ساختار URL ، کشور ، تاریخ ، مراجعه کننده / منبع را فیلتر کنید و قادر به اجرای نمایش داده های regex برای بزرگتر بودن باشید.
گروه های آزمایش و تمرکز کاربر. در صورت موجود بودن اختیاری اما مفید است و می تواند به اولویت بندی کمک کند. آیا این سایت بینشی از کاربران جمع کرده است که می تواند در تصمیم گیری و اولویت بندی تاکتیک های سئو مفید باشد؟ به عنوان مثال ، گروه های کانون در یک سایت به ما نشان دادند که افراد می توانند نوع خاصی از مطالب را ببینند که وماً در اولویت برای سئو نبوده ، تبدیل می کنند. اگر احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر است ، احتمال بازگشت به نتایج جستجو کم می شود ، بنابراین با اضافه کردن اینکه محتوای دارای اولویت پایین قبلاً می تواند مزیت های مضاعفی برای سایت داشته باشد: تبدیل های بالاتر و نرخ گزاف گویی پایین به SERP ها.
این کار را نکنید: وعده های خالی بدهید.
به عبارت ساده ، لطفاً SEO ، هیچ چیز را قول ندهید. وعده های امیدوارکننده باعث می شود که SEO ها از آنها به عنوان فروشندگان روغن مار استفاده کنند. این یک مشکل واقعی برای همه ما است و شما می توانید به چرخش آن کمک کنید.

مشتریان و مدیران سعی خواهند کرد تا شما را تحت فشار قرار دهند تا شما را بشکنید و یک شماره یا یک رتبه موعود را به آنها بدهید. این کار را نکنید. این مانند یک جودوکار جدید است که از مربی می خواهد قول دهد در صورت ثبت نام در برنامه ، آن را به المپیک اعزام خواهد کرد. سطح موفقیت به این بستگی دارد که جودوکار وارد آن می شود ، رقابت او به چه شکل است ، سرسختی وی برای شجاعت ، استقامت ، رقابت ، مقاومت . شما وعده می دهید ، او ثبت نام می کند ، می گوید: "اوه ، این کار طول می کشد تا من فقط شنبه ها به تمرین می آیند. "و همه از دست می دهند.

اهداف عالی هستند وعده ها مشکل دارند. قراردادهای خوب ضروری است.

در اینجا چند مثال آورده شده است:

ما شما را به صفحه 1 می رساند. مهم نیست که چقدر ممکن است در گذشته موفق باشید ، هر سایت ، چشم انداز رقابتی و تیمی در پشت سایت یک چالش متفاوت است. وعده رتبه 1 درجه ممکن است یک نقطه فروش برای به دست آوردن مشتری باشد ، اما آیا می توانید از پس آن برآیید؟ چه اتفاقی برای شهرت شما خواهد افتاد؟ این صنعت به اندازه کافی کوچک است که وقتی مردم به درستی توسط مشتریان خود عمل نمی کنند ، این کلمه به وجود می آید.
اصلاح مجدد آمار مبهم. من به تازگی تماشا کرده ام که یک آژانس مشهور به اتاقی پر از سئو می گوید: "نتیجه جستجو برای 47٪ سؤالات مشتری شما پاسخ های خطی ارائه می دهد". بدیهی است که این مورد برای هر سئو موجود در اتاق صحیح نخواهد بود ، زیرا انواع مختلفی از نمایش داده ها دارای SERPS مختلف هستند ، و SERP UI به طور مداوم تغییر می کند ، اما چه تعداد از افراد حاضر در آن اتاق به شرکت ها و مشتریان خود مراجعه می کنند و به آنها گفتم؟ اگر این واقعیت را اثبات نکند چه اتفاقی برای آن سئوها می افتد؟
ما ترافیک را٪ n افزایش خواهیم داد. به یاد داشته باشید ، وعده های امیدوارکننده می تواند منجر به این شود که به عنوان فروشندگان روغن مار شناخته شوند. اگر می توانید از قول های عملکرد ، به ویژه در پروسه پیشنهاد ، اجتناب کنید ، لطفاً این کار را انجام دهید. اهداف آگاهانه را به جای وعده های پرخطر تنظیم کنید ، و در صورت امکان محافظه کار باشید. همیشه به نظر می رسد عملکرد بیش از حد بهتر از رسیدن به هدف نیست.
قطعاً شاهد پیشرفت خواهید بود. راستش ، من حتی به این قول قول نمی دهم مگر اینکه شما برای زندگی واقعی خود شرط بندی کنید. ممکن است فرصتهای زیادی برای بهینه سازی مشاهده کنید اما نمی توانید مطمئن باشید که آنها هر چیزی را پیاده سازی می کنند ، آنها کارهایی را به درستی پیاده سازی می کنند ، پیاده سازی ها رونویسی نمی شوند ، رقبا آنرا افزایش نمی دهند یا موارد جدیدی بالا می روند ، یا اینکه بهینه سازی فرصتهایی که مشاهده می کنید حتی در این سایت کار خواهد کرد .
این کار را نکنید: برای هر موقعیتی که در دست دارید از همان پیشنهاد استفاده کنید.
اگر پیشنهاد شما آنقدر مبهم است که به نظر می رسد در مورد هر سایتی اعمال می شود ، شما باید واقعاً قبل از ارائه پیشنهاد ، نگاهی عمیق تر به هر موقعیتی بیندیشید.

آیا پزشک شما می خواهد همان چیزی را که در مورد عفونت قارچی شخص بعدی (هنوز شناخته نشده است) برای بارداری (هنوز مشخص نشده) برای شما تجویز نمی کند ، هنگامی که شما هر دو به شکایت از خستگی رسیده اید؟

انجام: خود را در قرارداد خود بپوشانید
به عنوان یک یادداشت جانبی برای مشاوران ، این یک بند است که من در قرارداد من با مشتری برای محافظت در برابر شکایت در صورتی که مشتریان از نتایج خود راضی نیستند درج می کنم. این به ویژه برای مشتری های سرسختی که مایل به انجام کار نیستند مفید است و از شما انتظار دارند که جادوی خود را انجام دهید. برای استفاده از آن راحت باش:

" مشاور هیچگونه ضمانتی ، بیان ، ضمنی یا قانونی را با توجه به خدمات ارائه شده در این زمینه ، از جمله بدون محدودیت ، ضمانت ضمنی ضمنی از اطمینان ، سودمندی ، تجارت ، تناسب اندام برای یک هدف خاص ، عدم نقض یا مواردی که ناشی از دوره عملکرد است ، ندارد. معامله ، استفاده یا تجارت. با امضای این توافق نامه ، شما تأیید می کنید که مشاور نه متعلق به عملکرد موتور جستجو یا اجرای کامل مشتری از توصیه های ارائه شده توسط مشاور است. شما همچنین تأیید می کنید که به دلیل عدم مسئولیت اجرای کامل ، نوسانات در رقابت نسبی برخی اصطلاحات جستجو ، تکرار تکرار تغییرات در الگوریتم های موتور جستجو و سایر عوامل رقابتی ، تضمین رتبه بندی شماره یک یا ده رتبه برتر پیوسته یا هر نوع دیگر غیرممکن است. سایر رتبه بندی ها ، ترافیک یا عملکرد موتورهای جستجوگر خاص . "
برو بگیر
نحوه نزدیک شدن به یک مشتری یا پروژه جدید SEO برای تعیین خود در موفقیت بسیار مهم است. و من معتقدم که همه ما می توانیم از تجربیات یکدیگر یاد بگیریم. آیا برای یافتن موفقیت در هر یک از مشتری یا پروژه های خود ، به خارج از جعبه استاندارد SEO فکر کرده اید؟ لطفا در نظرات به اشتراک بگذارید!

درباره Laura.Lippay - آشفتگی بازاریابی و فناوری ، مجری سابق سیرک و معتاد به خندیدن ، شکستن قوانین و همه چیز عجیب.

بهتر از اصول اولیه: متناسب با رویکرد SEO شما (متناسب با مثالهای واقعی)

یک ربع چهارم دلایل استفاده از ابزار تقاطع لینک Moz

آسانترین نکته مربوط به ساخت و ساز لینک PR در کتاب - جمعه وایت برد

، ,سایت ,یک ,های ,مشتری ,ها ,ممکن است ,است که ,می شود ,می توانید ,سایت b

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

صمیمانه دانلود آهنگ جدید جم زیمنس | 09125793438 Arp 273 برج خنک کننده تجهیز صنعت تتا 02126145899 وبلاگ مجتمع مرغ و گوشت پرطلا یزد مرکز تخصصی فروش یو پی اس و باطری یو پی اس GolGOli_Nevis :) اینترنت مخابرات شهرک طالقانی ماهشهر وبلاگ سایت آتی نگر