هنگامی که با مشتریانی بزرگ کار می کنید که سایت های آنها هزاران (یا صدها هزار صفحه) را تشکیل می دهد ، اضافه کردن نشانه گذاری لازم یک کار هولناک است. در روز جمعه وایت برد ، ما از سرگئی استفوگولو استقبال می کنیم تا چارچوب خود را برای ارائه توصیه های JSON-LD به روشی ساختاری و ساده بیان کند.


برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!
رونویسی فیلم

سلام ، هواداران Moz. اسم من سرگ است من یک مشاور در distill هستم و این نسخه دیگری از جمعه Whiteboard است. امروز می خواهم دقایقی دیگر را برای صحبت با شما در مورد یکی از مراحل من برای ارائه توصیه های JSON-LD با شما در نظر بگیرم.

اکنون شایان ذکر است که در Distilled با بسیاری از مشتریهای بزرگ که تعداد زیادی صفحه در وب سایت خود دارند ، هزاران ، صدها هزار صفحه کار می کنیم. بنابراین اگر در آژانس کار می کنید که با مشاغل محلی یا مشتری های کوچکتر کار می کند ، ممکن است این روند کمی جدی باشد ، اما امیدوارم بدون توجه به استفاده از آن در این مورد بیابید.

بنابراین همانطور که اشاره کردم ، اغلب در Distilled ما مشتریانی را دریافت می کنیم که صدها و هزاران صفحه در سایت خود دارند و شما می توانید تصور کنید که آیا نقطه تماس شما به شما می رسد و اساساً می پرسند ، "سلام ، ما هیچگونه نشانه گذاری از ما نداریم. آیا می توانید تمام JSON-LD را در تمام صفحات توصیه کنید؟ " اگر شما مثل من هستید ، می تواند کمی دلهره آور باشد ، درست است ، مثل یک سؤال بزرگ. چرخهای شما شروع به چرخیدن می کنند تا صحبت کنند ، و اغلب اوقات که منجر به کمی عدم تولید می شود. بنابراین امیدوارم که این نوع فرآیند به شما کمک کند تا از کار بیفتد و کار خود را شروع کنید.
مرحله 1: تمام الگوهای صفحه را فهرست کنید

اولین قدم در این فرآیند در اصل لیست کردن تمام الگوهای موجود در سایت است. من فرض می کنم شما با یک سایت تجارت الکترونیکی یا چیزی شبیه به آن سر و کار دارید. این واقعاً راهی است که شما قصد دارید این مشکل را حل کنید و آن را از نوع تصویر بزرگتر بگیرید ، جایی که شخصی به شما می آید و می گوید: "سلام ، من به همه موارد نیاز دارم" و شما آن را خراب کنید و بگویید ، "خوب ، خوب ، واقعاً آنچه باید روی آن تمرکز کنم یک بخش در یک زمان است و کاری که من باید انجام دهم ارائه توصیه هایی برای هر بخش در یک زمان است." برای من ، این روش بسیار سازمان یافته تری برای رسیدن به این امر است و خیلی به من کمک می کند.

بنابراین وقتی الگوهای را ذکر می کنید ، اگر مدتی این مشتری را داشته اید ، احتمالاً از قبل الگوهای موجود را می شناسید. اگر تازه کار هستند ، ارزش آن را دارد که بدون در نظر گرفتن سایت خود با سایت آنها آشنا شوید و در مورد موارد فکر کنید. بنابراین فقط به سادگی سایت خود را مرور می کنید ، به مرور می پردازید و لیستی از آنها را تهیه می کنید ، بله ، آنها دارای صفحات محصول و صفحات دسته بندی و انواع مختلفی از آنها هستند. آنها دارای صفحات وبلاگ و دسته ای از انواع دیگر صفحات هستند. خوب است که با آنها آشنا شوید. هدف ما این است که اساساً توصیه JSON-LD برای هر یک از این قالب ها. بنابراین این واقعاً اولین قدم برای روشن شدن اینکه در کدام قالب ها جستجو می کنیم و چه چیزی در سایت وجود دارد ، مشخص شده است.
مرحله 2: یک الگوی را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که چه چیزی می تواند مشخص شود

مرحله دوم ، انتخاب یکی از آن قالب ها ، فقط یک ، به عنوان مثال ، مانند الگوی صفحه محصول است ، و اساساً آن صفحه را پشت سر می گذارید و هر چیزی را که فکر می کنید می تواند مشخص شود ، پایین بیاورید. حال اگر قبلاً از طرحواره توصیه کرده اید یا با JSON-LD یا هر نوع نشانه گذاری کار کرده اید ، با انواع بسیاری از استانداردها در سراسر صفحه آشنا خواهید شد ، و با گذشت زمان آشنا می شوید. بنابراین ، پس از انجام این کار 2 بار یا 3 بار یا 10 بار ، ایده خوبی خواهید داشت که چه نوع نشانه گذاری روی صفحه محصول می رود یا چه نوع نشانه گذاری در صفحه دسته بندی ها قرار می گیرد.

اگر اولین بار است ، فقط به صفحه بروید و من شما را تشویق می کنم که فقط در سایت مرور کنید و به schema.org یا برخی از سایتهای مثال دیگر نگاه کنید که مشابه هستند ، ببینید که چه کاری انجام می دهند ، و نوع خود را از این طریق مشاهده می کنید. ، در یک دفترچه یا چیزی ، آنچه فکر می کنید می تواند مشخص شود. بنابراین در یک صفحه محصول می توانید به این نکته توجه داشته باشید که بله ، تصویری از محصول موجود است. یک قیمت وجود دارد URL وجود دارد. در این صفحه خرده نان وجود دارد. بررسی هایی وجود دارد ، و غیره. شما فقط می خواهید لیستی از این لیست را تهیه کنید.
مرحله 3: یادداشت ها را به JSON-LD تبدیل کنید ، با ابزار تست شمای اعتبار سنجی کنید و به Doc چسب بزنید

قدم بعدی این است که اساساً این یادداشت ها را گرفته و آنها را به JSON-LD تبدیل کنید. در این مرحله ، مردم تمایل دارند که کمی دمدمی مزاجی را ایجاد کنند ، اما لازم نیست شما یک برنامه نویس باشید تا این کار را انجام دهید. بسیار در دسترس است اگر این اولین بار است که در مورد آن می روید ، من نمی خواهم به تمام مشخصات مربوط به نحوه انجام این کار بپردازم. این بیشتر یک چارچوب نزدیک شدن به آن است. اما مقالات بسیار خوبی وجود دارد که می توانم به آنها لینک دهم. فقط به من برسید و من می توانم شما را با آن ارتباط برقرار کنم.

    JSON-LD در زندگی واقعی: درک و پیاده سازی داده های ساخت یافته
    راهنمای مبتدی برای داده های ساخت یافته برای سئو: نحوه اجرای آن
    راهنمای JSON-LD برای مبتدیان
    راهنمای سئو برای نوشتن داده های ساخت یافته (JSON-LD)
    درک کنید که چگونه داده های ساختاری کار می کنند
    7 نکته برای داده های ساخت یافته در سایت های تجارت الکترونیکی

اما مرحله سوم ، دوباره تبدیل این یادداشت ها به JSON-LD واقعی است. این روند کاملاً ساده است. کاری که دوست دارم انجام دهم باز کردن صفحه یا URL نماینده از آن الگویی است که من روی آن کار می کنم. بنابراین برای یک صفحه محصول ، آن را در مرورگر من باز کنید. من می خواهم schema.org را باز کنم. این نوع از منابع متعارف برای اطلاعات طرحواره است. سپس من همچنین دوست دارم چند سایت رقیب باز داشته باشم که مشابه آن باشند. اگر در حال کار بر روی یک تجارت الکترونیکی هستید ، خوشبختانه هستید که نمونه های بسیار خوبی از سایت هایی که این کار را به خوبی انجام می دهند وجود دارد ، و این در دسترس عموم است و می توانید بررسی کنید که آنها چه کاری انجام می دهند و چگونه آنها این کار را انجام می دهند

بنابراین روند من به نوعی گذراندن آن لیست است ، رفتن به سایت schema.org یا رفتن به سایت رقیب یا سایت قبلی که در آن کار کرده اید. اگر به چیزی شبیه به ، بیایید بگوییم ، هزینه محصول است ، می توانید آن را در schema.org جستجو کنید. می توانید مشاهده کنید که یک نشانه از نوع پیشنهاد (Offer) وجود دارد. می توانید آن را در ابزار تست طرحواره کپی کرده و در واقع اعتبار آن را تأیید کنید. پس از تأیید اعتبار ، فقط به لیست پایین بروید. اگر قیمت را شروع کنید ، می توانید به سمت نان سوخاری و غیره حرکت کنید.

در پایان مرحله سوم ، شما در اصل تمام JSON-LD مورد نیاز خود را دارید و مطمئناً عناصر اصلی برای شروع در مرحله بعدی است.
مرحله 4: با نقطه تماس / توسعه دهنده خود بررسی کنید!

قدم بعدی مکث و ورود به سیستم با نقطه تماس خود است ، زیرا اگر در یک سایت در مقیاس بزرگ مشغول به کار هستید و قصد دارید 10 یا 15 از این الگوها را داشته باشید برای JSON-LD کار می کنید ، شایان ذکر است که در اصل بگوییم ، "سلام ، آیا ما می توانیم 30 دقیقه چک را انجام دهیم ، زیرا من با الگوی اول انجام شده ام و می خواهم مطمئن شوم که این همه حس می کند و این به شکلی است که خوب خواهد بود برای شما؟"

در مورد قالب صحبت می کنم ، کاری که من شخصاً دوست دارم انجام دهم فقط استفاده از گوگل درایو ، تنظیم پوشه ای در پوشه مشتری و عنوان آن JSON-LD است ، به مشتری امکان دسترسی به آن را می دهد و در آن پوشه شما فقط می خواهید دسته ای از اسناد مختلف ، و هر سند در هر الگوی قرار می گیرد. بنابراین برای مثال برای صفحه محصول ، می توانید در آن پوشه تحت عنوان "Product JSON-LD" سندی داشته باشید و هر کدام از JSON-LD را که اعتبار آن را در ابزار تست طرحواره قرار داده اید ، کپی کنید و آن را در آن مستند کنید. این همان چیزی است که شما می توانید با نقطه تماس خود یا با توسعه دهنده از طریق آن قدم بزنید. بسیار بازخورد خود را می گیرند. اگر آنها آن را در قالب دیگری می خواهند ، این موضوع را در نظر بگیرید و آن را تجدید نظر کنید و دوباره با آنها ملاقات کنید. اما تقریباً قبل از اینکه به سمت کار بر روی الگوهای دیگر بروید ، بسیار روشن می شوید.
مرحله 5: برای تمام الگوهای خود از مرحله 2 به بعد تکرار کنید

این واقعاً مرحله بعدی است ، در آن مرحله ، هنگامی که چراغ سبز دارید و سازنده احساس خوبی در مورد آن می کند یا نقطه تماس شما در مورد آن احساس خوبی می کند ، شما فقط به نوعی شستشو می روید و تکرار می کنید. بنابراین می خواهید به مرحله 2 برگردید ، و می خواهید یک الگوی دیگر را انتخاب کنید. اگر صفحه محصول را یک بار انجام داده اید ، به الگوی صفحه رده بروید و همین کار را انجام دهید. آنچه را که می توان مشخص کرد ، روشن کنید. این یادداشت ها را با استفاده از سایت های رقیب یا سایت های مشابه ، با استفاده از schema.org و با استفاده از ابزار اعتبار سنجی داده های ساخت یافته ، به JSON-LD انتقال دهید. همان روند است. در آن مرحله ، شما فقط به نوعی کنترل کروز را کنترل می کنید. خوب است ، زیرا بار دیگر ، چیزی که در ابتدا می توانست استرس زا باشد ، حداقل برای من خوب است و آنرا به شکلی معقول می کند که حس می کند و شما می توانید به خاطر همین تمرکز کنید.

دوباره ، این روند برای من واقعاً خوب عمل کرده است. در Distilled ، ما دوست داریم در مورد نوع چارچوبها و چگونگی دستیابی به مشکلات بزرگتر مانند این فکر کنیم و آنها را تجزیه کنیم و نوع آنها را ساده تر کنیم ، زیرا ما پیدا کرده ایم که به ما امکان می دهد بهترین کارها را انجام دهیم. این فقط یکی از این مراحل است.

بنابراین این چیزی است که من امروز برای همه شما دارم. خیلی ممنون از تنظیمات شما. اگر سوالی دارید یا نظر می دهید ، و یا اگر تجربه خاصی در زمینه اجرای یا توصیه JSON-LD دارید ، دوست دارم آنها را بشنوم. بنابراین به من فریاد بزنید در توییتر یا در نظرات یا هر چیز دیگری از این دست. از تنظیمات بسیار متشکرم و دفعه دیگر شما را خواهیم دید.

بهتر از اصول اولیه: متناسب با رویکرد SEO شما (متناسب با مثالهای واقعی)

یک ربع چهارم دلایل استفاده از ابزار تقاطع لینک Moz

آسانترین نکته مربوط به ساخت و ساز لینک PR در کتاب - جمعه وایت برد

، ,کار ,یک ,ld ,سایت ,json ,json ld ,آن را ,می توانید ,می کنید ,است که ,توجه داشته باشید ,آنها دارای صفحات ,برای ارائه توصیه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش انلاین محصولات ورزشی یوزرنیوز ارایه دهنده برنامه تغذیه بدنسازی دندانپزشکی اطفال در کرج مرجع اخبار و اطلاعات بروز نام شناسی و ریشۀ واژه ها آموزش زبان ترکی استانبولی ورزش و سرگرمی نت سنتر گروه آموزشی علیرضا صبوری