چند سال پیش ، در حالی که یک روز از اسکی در کوهستانی های آسپن با گروهی از دوست دختران لذت می بردم ، یک اسکی باز از بالا ، از جایی دیگر به من برخورد کرد. او یک اسکی باز حرفه ای بود که با سرعتی فوق العاده سریع مسافرت می کرد و من احساس خوشبختی می کردم که با مصدومیت پا از بین بروم. اگرچه نتوانستم وزن خود را روی پای خود بگذارم ، بنابراین به اتاق اورژانس محلی رفتم.

بعد از چند ساعت پزشکان و پرستاران مختلف که برای تشخیص این موضوع اسکن شده بودند ، یک پزشک جدید که من هرگز آن را ملاقات نکرده بودم در اتاق قدم زد. اولین کلمات از دهان او این بود که: "شما یک قطعه اشکی در منیسک داخلی خود دارید". من هیچ ایده ای درباره صحبت کردن او نداشتم. وی ادامه داد: صحبت کردن با کلماتی که برای یک همسال پزشکی مناسب تر از یک بیمار باشد.

من اصلاً علاقه ای به صحبت پزشکی نداشتم. من یک مادر جدید بودم که مایل به بازگشت به خانواده ام بود. می خواستم بدونم این آسیب دیدگی تا چه مدت و تا چه اندازه می تواند تأثیر بگذارد و من می توانم در مراقبت از پسرم در خانه باشم.

من جواب هیچ یک از این سؤالات را نگرفتم. در عوض ، پزشک من احساس غرق شدن ، گم شدن و ناامیدی را به من واگذار کرد.
استفاده از ژارگون صنعت آسان است

این که آیا شما یک پزشک ، بازاریاب ، SEO و یا یک متخصص متخصص دیگر هستید ، این تجربه باعث شده من این نکته را درک کنم که استفاده از ژارگون صنعت آسان است. و فهمیدم که خودم مستعد هستم - تمام وقت با کلماتی صحبت می کنم که با آنها احساس بیگانگی و گیجی می کنند.

کلمات و عباراتی که به عنوان متخصصان سئو برای ما معنای زیادی دارند ، به معنای کم یا چیزی برای مشتریان نیست.

هنگامی که از این عبارات در مکالمات استفاده می کنیم و فرض می کنیم که ارتباط برقرار می کنیم ، ممکن است چشم انداز خود را رها کنیم و مشتری ها احساس غرق شدن ، گم شدن و ناامیدی کنند.

سالها پیش ، احساس می کرد کسب و کار انگیزه ای برای استخدام مشاوران و آژانس های سئو دارد. صنعت فراوانی در روند فروش مورد توجه قرار گرفت و فرصتی برای استخدام یک متخصص در نظر گرفته شد زیرا درک آن خیلی سخت بود.

هیچ راهی وجود ندارد که آینده نگر در استفاده از روش DIY برای یافتن موتورهای جستجو اطمینان داشته باشد. گزینه دیگری به جز امضاء روی خط نقطه وجود نداشت. با امضای دستی ، یک مشاور SEO می تواند شروع به کار برخی از سحر و جادو در پشت صحنه و نتایج چشمگیر کند.

امروز - و طی 5 سال گذشته - این رویکرد دیگر مؤثر نیست.
همکاری پایه و اساس سئو است

امروز ، ما با ایجاد تخصص ، اقتدار و اعتماد آنلاین به کسب و کار نتایج می دهیم. مطمئناً وظایف فنی SEO برای انجام آنها وجود دارد (و ما نمی توانیم موارد عمل اساسی مانند شماره گیری در برچسب های عنوان و توضیحات متا را فراموش کنیم). اما طولانی مدت ، رشد چشمگیر ناشی از تأثیرگذاری بر EAT یک تجارت است. و برای این کار همکاری لازم است.

من به عنوان یک متخصص سئو ، من خودم را به عنوان یک راهنمای قایق سواری در آبهای موتور جستجو فکر می کنم. من قبلاً در این رودخانه پایین آمده ام و از قبل می دانم که انتظار خم شدن بعدی را دارم. من مسئولیت هدایت تیم را بر عهده دارم؛ موفقیت مشترک (یا عدم موفقیت) ما در نهایت به راهنمایی به موقع و مناسب من بستگی دارد.

با این حال همه چیز در مورد من نیست. تیم (یا مشتری) همان سرمایه گذاری در موفقیت ما است. ما در حال به اشتراک گذاشتن همان قایق هستیم و ما برای حرکت به همان رودخانه انتخاب کرده ایم. آنها بالشتک های خود را در آب دارند و با اشتیاق به همکاری با هم درگیر سفر ما هستند. همکاری مشترک - همکاری - به معنای موفقیت برای همه ما است.
ارتباطات برای همکاری مهم است

ارتباط موثر برای یک محیط مشارکتی بسیار مهم است. ارتباطات به زبان متکی هستند. اگر یک راهنمای قایق سواری می گوید "دست و پنجه نرم بندر به جلو" ، تیمش احتمالاً با سردرگمی به او نگاه می کنند. اگر او می گوید "دست و پا سمت چپ به جلو" ، تیمش زبان او را می فهمد و عمل صحیحی را انجام می دهد.

یکی از راه های بهبود ارتباطات با مشتری ها و چشم اندازها ، حذف حرف های صنعتی از واژگان ما است. در طی چند سال گذشته ، من خودم را به چالش کشیده ام که از کلمات روزمره بیشتر در ارتباط با مشتری استفاده کنم. در نتیجه ، ما مشاغل بیشتری را می بندیم و مشتریان رضایت بیشتری را شاهد هستیم که نتایج بهتری می بینند. این یک برد ، برد ، برد است.

در اینجا چند مثال عملی برای برقراری ارتباط (و بنابراین همکاری بهتر) با مشتریان SEO آورده شده است:
نقشه سایت XML // رزومه وب سایت شما

به جای اینکه به یک مشتری بگویم که وب سایت آنها "فاقد نقشه XML" است ، توضیح می دهم که این پرونده مانند رزومه وب سایت است. شما نمی توانید در یک مصاحبه شغلی بدون رزومه ای که دارایی های شما را با یک فرم قابل هضم آسان ذکر می کند ، شرکت نکنید. یک رزومه به سرعت خلاصه "محتویات" یا ساختار نقش ها و تجربه مربوط به شما را می دهد - دقیقاً مانند یک نقشه سایت مطالب و ساختار یک وب سایت را خلاصه می کند.
پیوند ساختمان // روابط

وقتی مشتری شما راجع به ایجاد لینک صحبت می کند ، فوراً به یاد می آورد وقتی ایمیل های اسپم را دریافت می کنید و درخواست می کنید در قالب یک تبادل لینک ، طرفداری از آنها داشته باشید چه احساسی دارد. آنها ممکن است نگران باشند که این تاکتیک بیش از حد پرخاشگرانه یا کوتاه بینا باشد و شرایط سرویس Google را نقض کند. در نظر بگیرید "ایجاد لینک" را به عنوان ایجاد شبکه ای از روابط حرفه ای یک تجارت که موتورهای جستجو به سرعت و به راحتی درک می کنند ، توصیف کنید. قرار دادن علائمی که موتورهای جستجو می توانند بخوانند.
قطعه ویژه // بالاتر از شماره 1

مشتری ها اغلب در رده بندی خود بسیار متمرکز هستند. اگر با آنها در مورد "به دست آوردن نتیجه برجسته برجسته" با آنها صحبت کنید ، این زبان باعث می شود که آنها از بین بروند و بنابراین در ابتکار عمل دچار اضطراب نشوند. درعوض ، روی آنچه می خواهند تمرکز کنید: برای یک کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید ، رتبه 1 را بدست آورید. اگر در حال کار با مشتری در مورد قسمت جدیدی از محتوای کامل هستید (برای کمک به سوق دادن آنها به صدر نتایج جستجو با به اشتراک گذاشتن تخصص خود) ، می توانید مشتری را با گفتن هدف خود به آنها بگویید که هدف اصلی این است که "بالاتر از # 1. "
جستجوگرها // یافتن

شاید مهمترین اصطلاح "SEO" باشد. همه ما فرض می کنیم که مشتری و مشتری می دانیم SEO چیست و چرا مهم است. اما بیشتر اوقات ، نام اختصاری فقط می تواند منجر به سردرگمی شود. سعی کنید "یافتن در Google" را هر وقت خواستید بگویید "SEO" جایگزین کنید و مشتری شما به جای مخدوش شدن با واژگان ، به مقدار متصل می شود.

حذف جارگون صنعت تأثیرگذارترین تغییر ما در ارتباط با مشتری بوده است. ما همچنین توصیه می کنیم (و تمرین کنید) گزارش های ماهانه ارسال کنید ، به طور فعال به دنبال بازخورد باشید و انتظارات واضحی را تعیین کنید. نکاتی درباره ارتباط مشتری بیشتر در وبلاگ Moz و SEO در Pathfinder بخوانید.
در ارتباطات مشتری از چه عبارات و کلماتی استفاده می کنید؟

بیایید یک لغات مشترک و رایگان بدون اصطلاح ایجاد کنیم تا نحوه گفتگو با مشتریان خود را بهبود بخشیم. بیایید مشتریان خود را از احساس سیری ، گم شدن یا ناامیدی از سئو متوقف کنیم. پس از همه ، همکاری پایه و اساس سئو است. و برای همکاری ، ما باید زمینه اشتراکی ایجاد کرده و برآورده شویم.

لطفاً نظرات و تجربیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

بهتر از اصول اولیه: متناسب با رویکرد SEO شما (متناسب با مثالهای واقعی)

یک ربع چهارم دلایل استفاده از ابزار تقاطع لینک Moz

آسانترین نکته مربوط به ساخت و ساز لینک PR در کتاب - جمعه وایت برد

، ,یک ,مشتری ,کنیم ,های ,همکاری ,خود را ,می کنیم ,را به ,وب سایت ,با مشتری

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

iqna αℓℓмσ∂є پوشاک سبلان تشخیص لوازم آرایش فیک تمنای یک آرزو فروش سرویس خواب پلی یورتانی حسابان کنکور ریاضی بلاگ mnorouzian الی پرواز